Hej alle
Er der nogen af jer som har fået synet en Corvette med sidepipes (af årgange som ikke kunne leveres med sidepipes originalt)? I givet fald vil i sende mig en PM om hvor?
Pft.
Karsten #956
Syn og sidepipes
Har lige fået synet i
Har lige fået synet i Frederikssund .
Husk Højre pipe skal vende ned mod jorden
mv8
Allan
Husk Højre pipe skal vende ned mod jorden
mv8
Allan
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Jeg tror rigtig mange synshaller
Jeg tror rigtig mange synshaller vil syne sidepipes, men som Allan skriver vil enkelte nok bede om at den højre peger nedad...- og andre synsmænd vil bare vælge at se det som en helhed...:sifone: ...og i øvrigt er det ikke ret mange der reelt er klar over, hvilke af modellerne der kunne fåes med sidepipes, når bare det er c3 eller ældre. Jeg har på et tidspunkt fået fortalt (af en politimand) at de aldrig blev typegodkendt i DK med sidepipes... - har ikke undersøgt det, men kan være andre på forumet kender til dét?
Men generelt er det nok et spørgsmål om førstehåndsindtryk...- hvis de væsentlige ting (bremser, styrtøj mv.) er i orden, så er de fleste til at snakke med...- mange af dem er jo trods alt også drengerøve, og synes dét ser sejt ud.
Men lige dén dag kan man selvfølgelig godt lige lade lædervesten med rygmærket blive hjemme og ikke mindst afmontere streameren i baggruden med "BURN OUT"...
Jeg kørte selv op til min synsmand en måneds tid forud for selve synet, og spurgte til hvad han lagde vægt på, hvad der kunne lade sig gøre mv. Han skulle selvfølgelig fortælle mig at mine sidepipes ikke var lovlige, men dén snak forblev ved skrivebordet..., og så gik den glat igennem som den står :thumbs:
God fornøjelse
Men generelt er det nok et spørgsmål om førstehåndsindtryk...- hvis de væsentlige ting (bremser, styrtøj mv.) er i orden, så er de fleste til at snakke med...- mange af dem er jo trods alt også drengerøve, og synes dét ser sejt ud.
Men lige dén dag kan man selvfølgelig godt lige lade lædervesten med rygmærket blive hjemme og ikke mindst afmontere streameren i baggruden med "BURN OUT"...
Jeg kørte selv op til min synsmand en måneds tid forud for selve synet, og spurgte til hvad han lagde vægt på, hvad der kunne lade sig gøre mv. Han skulle selvfølgelig fortælle mig at mine sidepipes ikke var lovlige, men dén snak forblev ved skrivebordet..., og så gik den glat igennem som den står :thumbs:
God fornøjelse
Tak for svarene Ja, det lyder
Tak for svarene
Ja, det lyder jo ret fornuftigt at jo mere der er iorden jo flere detaljer kan man være heldig at de ser gennem fingrene med :-)
Vi prøver.
Mvh.
Karsten
Ja, det lyder jo ret fornuftigt at jo mere der er iorden jo flere detaljer kan man være heldig at de ser gennem fingrene med :-)
Vi prøver.
Mvh.
Karsten
-
Fik min c3 fra ´74
Fik min c3 fra ´74 synet i Esbjerg med sidepipes. Det stod i synsmandens "bibel" at den kunne blive synet betinget. Jeg lovede at køre hjem og vende den højre sidepipe nedad :angelsad2: og behøvede ikke at komme til syn igen.. Han var så ved at ville have mig til omsyn, da vi ikke kunne finde stelnummeret. Den på a-stolpen ville han ikke godtage. Fandt den heldigvis ovenpå vangen bag baghjulet hen mod bagenden.
Tag til syn uden at bestille tid. Så kan du jo bare køre igen, hvis de ikke vil syne den.
Held og lykke:Chevy_anim:
Mvh. Eva
Tag til syn uden at bestille tid. Så kan du jo bare køre igen, hvis de ikke vil syne den.
Held og lykke:Chevy_anim:
Mvh. Eva
-
Hej Eva Hvad for et baghjul
Hej Eva
Hvad for et baghjul fandt du nummeret ved. og hvordan kommer du lige til at kikke ovenpå vangen??
Jeg skal godt nok vente 4 lange år, men derfor vil det være meget godt at vide
MVH Søren:cheers2:
Hvad for et baghjul fandt du nummeret ved. og hvordan kommer du lige til at kikke ovenpå vangen??
Jeg skal godt nok vente 4 lange år, men derfor vil det være meget godt at vide
MVH Søren:cheers2:
-
Hej Søren. Undskyld mit sene
Hej Søren.
Undskyld mit sene svar, men jeg er ikke så tit på Forum.
Stelnummeret sidder bag venstre baghjul. Vi kunne skimte nummeret ved at lyse mellem skærmen og oversiden af dækket og skråt bagud ovenpå vangen. Ved ikke om det er standard at den sidder der?
Held og lykke med at finde nummeret - du har jo god tid. Det må være svært at vente så længe :rolleyes:
Mvh. Eva
Undskyld mit sene svar, men jeg er ikke så tit på Forum.
Stelnummeret sidder bag venstre baghjul. Vi kunne skimte nummeret ved at lyse mellem skærmen og oversiden af dækket og skråt bagud ovenpå vangen. Ved ikke om det er standard at den sidder der?
Held og lykke med at finde nummeret - du har jo god tid. Det må være svært at vente så længe :rolleyes:
Mvh. Eva
Det sitter lige her!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
Tak skal i have. Ja
Tak skal i have. Ja 4 år er lang tid:mad:
men så kan man jo "sætte øsen til salg" nogle gange:Angel_anim:
Jeg har hørt at Gavnø og Sørup er gode steder:cheers2:
men så kan man jo "sætte øsen til salg" nogle gange:Angel_anim:
Jeg har hørt at Gavnø og Sørup er gode steder:cheers2: