Foråsmønstring Øst

Alm. snak
(udmeldt) C3

Foråsmønstring Øst

Indlægaf (udmeldt) C3 » 19. apr 2009, 17:06

også tak for et fint arrangement her i ØST.

En fin tur langs Fjorden, endda med indlagt cykelløb til lejligheden, derefter dejlig brunch - og så et fint Go Cart Le Mans.

Her ses arrangøren i sin Magnussen clone:

C3

Lykkemark

Ja der skal bestemt lyde

Indlægaf Lykkemark » 19. apr 2009, 17:51

Ja der skal bestemt lyde en stor tak fra klubben til:

Brian Petersen der fik den gode ide, at der skulle stå motorløb på spisekortet til Østmønstringen.

Til Claus 963 og Preben 961 for et herligt arrangement, med godt til ganen og masser af ræs og særdeles fine forhold.

Men jeg skal på Claus's og dermed også mine vegne sige, man skal melde sig til skal man, især når det har været slået op på boardet så længe. De 15 manglende tilmeldinger der alligevel mødte op og gnaskede gjorde at der måtte gnaskrationering til og det havde ikke været nødvendigt.
Og hvorfor skriver jeg så det ?

Det gør jeg fordi den flinke Claus sagde:

Det her kan vi sagtens arrangere igen næste år !

Tak for det.

Lykkemark:hurray::hurray::hurray:

bokof-767

Vi takker også for et

Indlægaf bokof-767 » 19. apr 2009, 19:57

Vi takker også for et hyggeligt træf i og omkring roskilde, og på Roskilde Racing Center. :hurray:, og også et spændende mini Lemans, dog må vi påpege at der givetvis har været fiflet med cart nr.8 der trods eminenet kørsel af både Hr. steffen Jung og undertegnede endte på en 5 plads, Nå revanche må påregnes næste år.

Vi ses til sommertræffet :cheers2: .

Mange hilsener Johnny 320. South Islands.

Michael

Super-fræf...

Indlægaf Michael » 19. apr 2009, 21:30

Også en stor tak herfra til alle involverede arrangører. Sølvmedaljen fra Le-mans kørslen hænger nu på væggen :auto:, og efter Claus's små fiduser EFTER løbet (det var smart, ellers havde I nok fået rigtig kamp til stregen :thumbs: ), er jeg sikker på den bliver skiftet ud med én af guld til næste år. :hurray:

mercy

Ja tak for en dejlig

Indlægaf mercy » 20. apr 2009, 19:34

Ja tak for en dejlig og en god planlagt dag.
Det var kanon at se så mange Corvetter denne dejlige (strålende solskinsdag) :hurray:
Herfra bjæverskov, glæder vi os til vi ses igen.........

Vi blev godt nok nummer 10 i løbet, men vi kommer vildt igen næste gang, så det jo 2 gang jeg prøver det. :cheers2:

mercy

Ja tak for en dejlig

Indlægaf mercy » 20. apr 2009, 19:39

Det var kanon at se så mange Corvetter denne dejlige (strålende solskinsdag) :hurray:

Vi blev godt nok nummer 10 i løbet, men vi kommer vildt igen næste gang, så det jo 2 gang jeg prøver det. :cheers2:

mercy

Ja tak for en dejlig

Indlægaf mercy » 20. apr 2009, 19:40

Tilbage til "Generelt forum"