Hej Svein.
Jeg har kontaktet veteranforsikringen, se deres svar.
From: Ole Højgaard [mailto:veteranforsikring@thistedforsikring.dk]
Sent: 14. april 2009 09:55
To: Pedersen, Per
Subject: Vedr.: http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/showthread.php?t=31856
Hej Per,
Jeg tror, at jeres medlem er gået lidt forkert i byen.
Når uheldet er sket som beskrevet, dækkes skaderne af hver bils egen kaskoforsikring minus selvrisiko.
MVH - Ole Højgaard
Hyggetur med to corvetter endte i lort...:(
Hej Per og andre. Er Oles
Hej Per og andre.
Er Oles svar det der står nederst i dit indlæg?
I så fald er det da noget fordrukkent ævl efter min mening.
Det er da indlysende, at en bils kasko betaler for egne skader minus selvrisiko.
Men nu var skadelidte jo på prøveplader og derfor kun ansvarsforsikret.
Der er jo "Goddag mand, økseskaft"
Mvh
en sur forsikringstager
Allan
medlemsinfo
Er Oles svar det der står nederst i dit indlæg?
I så fald er det da noget fordrukkent ævl efter min mening.
Det er da indlysende, at en bils kasko betaler for egne skader minus selvrisiko.
Men nu var skadelidte jo på prøveplader og derfor kun ansvarsforsikret.
Der er jo "Goddag mand, økseskaft"
Mvh
en sur forsikringstager
Allan
medlemsinfo
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej Svein. Jeg har kontaktet veteranforsikringen,
Hej Svein.
Jeg har kontaktet veteranforsikringen, se deres svar.
From: Ole Højgaard [mailto:veteranforsikring@thistedforsikring.dk]
Sent: 14. april 2009 09:55
To: Pedersen, Per
Subject: Vedr.: http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/showthread.php?t=31856
Hej Per,
Jeg tror, at jeres medlem er gået lidt forkert i byen.
Når uheldet er sket som beskrevet, dækkes skaderne af hver bils egen kaskoforsikring minus selvrisiko.
MVH - Ole Højgaard
Ole Højgaard er den der bør finde sig et nyt arbejde om han påstår at jeg har gået lidt forkert i byen!!
Læs historien inden man udtaler sig på en sådan måde.
Historien er af en sådan karakter at jeg vil be vores medlemmer om at finde sig en anden måde at forsikre sin bil på. Det er efter min mening helt uholdbart.
Dessuden; Prøveplader eller ikke, om bilen stod parkeret i mit gårdsrom om en anden hadde ramt den...så skulle jeg selv betale for skaden??? Hvor pokker er fornuften taget hen???
Jeg har nu kontaktet vor advokat, så denne sagen vil få efterspil uanset.
/Svein
Hej Per / Ole Det vil
Hej Per / Ole
Det vil være på sin plads overfor de medlemmer der er tilknyttet dette forsikringselskab ,med et mere dybde gående svar/ § fra forsikringen af .
mv8
Allan
Det vil være på sin plads overfor de medlemmer der er tilknyttet dette forsikringselskab ,med et mere dybde gående svar/ § fra forsikringen af .
mv8
Allan
Hej. Jeg er ikke forsikrings-mand, men
Hej.
Jeg er ikke forsikrings-mand, men bestyrelsesmedlem, jeg mener at Svein bør tage kontakt til Ole Højgård tlf. 75912192 for at finde ud af hvad dette stunt går ud på. men jeg er klar over at der ikke er kasko på prøveplader lejet hos told og skat. der kan være kasko på firmaprøveplader, grunden til at der ikke dækkes med ansvarsforsikring til samme fra husstanden er at der tiderligere har været en del svindel med dette, Det er den danske lovgivnig der har lavet denne lov.
mvh.
Per.
Jeg er ikke forsikrings-mand, men bestyrelsesmedlem, jeg mener at Svein bør tage kontakt til Ole Højgård tlf. 75912192 for at finde ud af hvad dette stunt går ud på. men jeg er klar over at der ikke er kasko på prøveplader lejet hos told og skat. der kan være kasko på firmaprøveplader, grunden til at der ikke dækkes med ansvarsforsikring til samme fra husstanden er at der tiderligere har været en del svindel med dette, Det er den danske lovgivnig der har lavet denne lov.
mvh.
Per.
Hej Per. Jeg tager ikke kontakt
Hej Per.
Jeg tager ikke kontakt med Ole Højgård. Det er ikke min måde at føre en sådan sag på. I udgangspunktet er jeg provokeret af forsikringsselskabet som ikke vil påtage sig ansvaret for skaden. Det er ikke mig der skal bruge tid og ressurcer på denne sagen. Det har vi profesionelle mennesker til.
Jeg er bare glad for at være i live...det kunne jo ha vært en større ferdselsskade med liv som hadde gået tapt (!) Så ville det ha blivet enda mer besværlig for Thisted Forsikring. De ville jo ikke ha dekket det heller...:(
/Svein
Jeg tager ikke kontakt med Ole Højgård. Det er ikke min måde at føre en sådan sag på. I udgangspunktet er jeg provokeret af forsikringsselskabet som ikke vil påtage sig ansvaret for skaden. Det er ikke mig der skal bruge tid og ressurcer på denne sagen. Det har vi profesionelle mennesker til.
Jeg er bare glad for at være i live...det kunne jo ha vært en større ferdselsskade med liv som hadde gået tapt (!) Så ville det ha blivet enda mer besværlig for Thisted Forsikring. De ville jo ikke ha dekket det heller...:(
/Svein
Nu kører dette vidst af
Nu kører dette vidst af sporet, når vi pludselig begynder at blande liv og død ind i billedet.. :angelsad2:
Jeg ville ringe til Ole - Nu er han klar over, at der er røre i andedammen hos Club Corvette og at han risikerer, at miste mange kunder på denne sag. :rolleyes:
/Thomas..
Jeg ville ringe til Ole - Nu er han klar over, at der er røre i andedammen hos Club Corvette og at han risikerer, at miste mange kunder på denne sag. :rolleyes:
/Thomas..
Hej kære Thomas. Nej ingen kører
Hej kære Thomas.
Nej ingen kører af sporet !
Og dessuden hvorfor skal JEG kontakte OLE ????
Brug sund fornuft derude.
/Svein.
Nej ingen kører af sporet !
Brug sund fornuft derude.
/Svein.
Og dessuden hvorfor skal JEG
/Svein.
Fordi du er skadeslidte og Ole er Club Corvettes kontaktperson og han kan derfor trække i nogle andre tråde, end dem du har talt med indtil nu !? :cheers2:
/Thomas..
/Svein.
Fordi du er skadeslidte og Ole er Club Corvettes kontaktperson og han kan derfor trække i nogle andre tråde, end dem du har talt med indtil nu !? :cheers2:
/Thomas..
Jeg forstår slet ikke den
Jeg forstår slet ikke den måde du har håndteret den sag på.
Som jeg forstår din forklaring så er det din kone som er skyld i ulykken og hendes bil er forsikret ved Thisted. Du kontakter så Skat's forsikring? De har jo ikke noget med sagen at køre da du ingen kaskoforsikring har hos dem. Det er da helt bagvendt. Det er vel Thisted forsikring du (eller din rettere din kone) skal kontakte og forklare hvad der er sket.
Eller er det på en anden måde uheldet er sket?
Men selvfølgelig hvis du hellere vil bruge penge på en advokat end at foretage et telefonopkald så er det jo helt din egen sag, jeg kan bare ikke se hvad det har med klubben at gøre...
Mvh.
Karsten (som også er forsikret i Thisted)
Som jeg forstår din forklaring så er det din kone som er skyld i ulykken og hendes bil er forsikret ved Thisted. Du kontakter så Skat's forsikring? De har jo ikke noget med sagen at køre da du ingen kaskoforsikring har hos dem. Det er da helt bagvendt. Det er vel Thisted forsikring du (eller din rettere din kone) skal kontakte og forklare hvad der er sket.
Eller er det på en anden måde uheldet er sket?
Men selvfølgelig hvis du hellere vil bruge penge på en advokat end at foretage et telefonopkald så er det jo helt din egen sag, jeg kan bare ikke se hvad det har med klubben at gøre...
Mvh.
Karsten (som også er forsikret i Thisted)