Hej alle i sommervejret :coolgleamA:
Hvordan er det lige, man udlufter bremser på en 71 corvette,er det ikke noget med at man starter ved baghjul :confused: Det har været skrevet før herinde, men kan ikke lige finde det.......
PS: Jeg tror det er alderen der trykker :conehead:
Ses på Søndag (I Roskilde)
udluftning
Hej Mercy På almindelige biler starter
Hej Mercy
På almindelige biler starter man med det hjul der er længst fra hovedbremsecylinderen om det så er sådan man gør på en C3'er må jeg blive dig svar skyldig.
Jeg tror ikke at det er meget anderledes hvis din C3'er har 2-kreds bremsesystem!
Min C1'er har 1-kreds system så jeg vil hermed benytte lejligheden til at spørge om det mon ikke er samme måde man gør med den?:confused:
Mvh Jørn/841
På almindelige biler starter man med det hjul der er længst fra hovedbremsecylinderen om det så er sådan man gør på en C3'er må jeg blive dig svar skyldig.
Jeg tror ikke at det er meget anderledes hvis din C3'er har 2-kreds bremsesystem!
Min C1'er har 1-kreds system så jeg vil hermed benytte lejligheden til at spørge om det mon ikke er samme måde man gør med den?:confused:
Mvh Jørn/841
-
- Indlæg: 0
- Tilmeldt: 30. jan 2007, 17:13
Hejsa Start med det baghjul(højre) der
Hejsa
Start med det baghjul(højre) der er længst væk fra master, tag dernæst i nævnte rækkefølge; venstre baghjul, højre forhjul og til sidst venstre forhjul. Nogle gange kan det være næsten umuligt at få alt luft ud trods moderne udluftnings udstyr. En metode til at løse dette problem er at udnytte tyngdekraften, lad en udluftningsslange gå ned i en flaske hvor den skal være under væskespejlet. Sørg derefter kun for at master ikke løber tør for bremsevæske og efter et stykke tid er alt luft kommet ud af sig selv :auto:
Mvh
Karsten Horn
Start med det baghjul(højre) der er længst væk fra master, tag dernæst i nævnte rækkefølge; venstre baghjul, højre forhjul og til sidst venstre forhjul. Nogle gange kan det være næsten umuligt at få alt luft ud trods moderne udluftnings udstyr. En metode til at løse dette problem er at udnytte tyngdekraften, lad en udluftningsslange gå ned i en flaske hvor den skal være under væskespejlet. Sørg derefter kun for at master ikke løber tør for bremsevæske og efter et stykke tid er alt luft kommet ud af sig selv :auto:
Mvh
Karsten Horn
Mange tak for det..... Jeg
Mange tak for det..... Jeg tror jeg godt jeg kan huske det nu :sifone: Længe leve en printer........:seeya:
Hej mercy I følge Haynes
Hej mercy
I følge Haynes manaul.
er proceduren 1968 throug 1977
Følgende:
left rear
right rear
left front
right front
Mvh jimmy # 637
:iagree:
/Karsten
jeps det er den rigtige
jeps det er den rigtige - også skrevet tidligere på forummet :auto:
den der med den bagerste længst væk er ikke "shop manual"
den der med den bagerste længst væk er ikke "shop manual"
Tilbage til "Generelt teknisk forum"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster