Vi har lige kørt en dejlig tur til Esbjerg på besøg hos Knud & Marianne og vi fortsatte ud til Blåvand i det fantastiske sommervejr...
Jo det var rigtigt dejlig vejr her søndag. På vej hjem fra Blåvand holder jeg i en lysregulering i Varde.Så bliver der grønt lys...og jeg kører rolig frem til midt af krydset.....
PANG!!! Så smeller det en bil i røven på mig.
Hvad fa**... Det er jo min kone. Hun var uopmerksom i et 10. dels sekund hvorpå hun troende at jeg skulle køre lige over krydset...Men det ku jeg ikke, da det kommer mødende biler i mod.
Nåh...,men det der er bare ærgerligt er at min bil er lige blevet ferdig med værkstedsophold og nu starter en sesong ik?
Konen fik smadret venstre lygt og skal til maler med sin bil efter reperationen er udført. Jeg fik smadret røven på min højre side bag, men får ikke dekket en eneste krone (!!!!) Ja du leste rigtigt. Ikke en skid få jeg af forsikringen.
HVORFOR ?
Jo fordi hun er min kone/ægtefelle og vi bor under samme tag fik vi vide idag af Thisted forsikring.
Det er da løgn...
Nej det er det åbenbart ikke. :(
LÆS jeres forsikringspapirer kære medlemmer. Pas på at ikke jeres kone/ektefelle er i nærheden af din bil, det kan blive sat*** dyrt.
Resten af sesonen kører vi med en "mellembil" mellem vore corvetter...:auto:
...og min bil skal ikke på værkted før sesonen er over!!!
/Svein
Hyggetur med to corvetter endte i lort...:(
-
...Jo fordi hun er min
...Jo fordi hun er min kone/ægtefelle og vi bor under samme tag fik vi vide idag af Thisted forsikring.
Det er da løgn...
Nej det er det åbenbart ikke. :(
LÆS jeres forsikringspapirer kære medlemmer. Pas på at ikke jeres kone/ektefelle er i nærheden af din bil, det kan blive sat*** dyrt.
Resten af sesonen kører vi med en "mellembil" mellem vore corvetter...:auto:
...og min bil skal ikke på værkted før sesonen er over!!!
/Svein
Det var ligegodt pokkers... Havde I begge biler hos Thisted forsikring?
Det er fuldstendig legemeget hvor
Det er fuldstendig legemeget hvor du har forsikringen din... :( Det er det samme ved Tryg eller nogen af de andre fik vi at vide i dag.
Det er uansæt en god ide at læse igennem forsikringsbetingelser inden man skriver under på papirene.
Men spørger du mig er det hele en fadece... Det er da fuldstendig det samme hvem der er uheldig i trafikken? :confused:
/Svein

Det er uansæt en god ide at læse igennem forsikringsbetingelser inden man skriver under på papirene.
Men spørger du mig er det hele en fadece... Det er da fuldstendig det samme hvem der er uheldig i trafikken? :confused:
/Svein
-
Hejsa Den har jeg godt nok
Hejsa
Den har jeg godt nok aldrig hørt før - Står det virkelig i jeres police at forsikringen ikke dækker såfremt modparten er fra samme husstand?
Mvh
Karsten Horn
Den har jeg godt nok aldrig hørt før - Står det virkelig i jeres police at forsikringen ikke dækker såfremt modparten er fra samme husstand?
Mvh
Karsten Horn
Citat Thisted forsikrings Forsikringsbetingelser: 3. Hvad
Citat Thisted forsikrings Forsikringsbetingelser:
3. Hvad dækkes ikke?
Ansvarsforsikringen dækker ikke ansvar for skade:
På ting eller ejendom, der tilhører føreren, brugeren, forsikringstageren, dennes ægtefelle/samlever eller virsomheder helt eller delvis ejet af disse.
Hvad skal man så med en kaskoforsikring på bilen når selskabet skjuler sig under denne paragrafen? :(
/Svein
3. Hvad dækkes ikke?
Ansvarsforsikringen dækker ikke ansvar for skade:
På ting eller ejendom, der tilhører føreren, brugeren, forsikringstageren, dennes ægtefelle/samlever eller virsomheder helt eller delvis ejet af disse.
Hvad skal man så med en kaskoforsikring på bilen når selskabet skjuler sig under denne paragrafen? :(
/Svein
Hej Svein Uha, hvor er den
Hej Svein
Uha, hvor er den grim. Den havde jeg aldrig hørt før - man får helt koldsved. Håber genopretningerne er billigere end de ser ud.
Henrik
Uha, hvor er den grim. Den havde jeg aldrig hørt før - man får helt koldsved. Håber genopretningerne er billigere end de ser ud.
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
-
Det er søreme surt, Svein! Hvis
Det er søreme surt, Svein!
Hvis din hustrus ansvarsforsikring ikke dækker, hvad så med din egen kaskoforsikring? Jeg går ud fra du også har (kasko)forsikring på den bil du selv kørte?
Min datter kom engang til at køre min firmabil ind i vores parkerede privatbil udenfor hjemmet. Her dækkede firmabilens forsikring begge bilers skader!
Med håb om at dette problem løser sig, mine bedste hilsner.
Claus
Hvis din hustrus ansvarsforsikring ikke dækker, hvad så med din egen kaskoforsikring? Jeg går ud fra du også har (kasko)forsikring på den bil du selv kørte?
Min datter kom engang til at køre min firmabil ind i vores parkerede privatbil udenfor hjemmet. Her dækkede firmabilens forsikring begge bilers skader!
Med håb om at dette problem løser sig, mine bedste hilsner.
Claus
Hej Claus. Min bil var med
Hej Claus.
Min bil var med prøveplader og har sådan kun en ansvarsforsikring, man kan nemlig ikke få kaskoforsikring på prøveplader. Men det giver det samme! Fordi denne regel gelder kun for veteranbiler blev vi fortalt.
Mit håb nu at en dyktig mand i Vorbasse der er en guru med glasfiber, har tid og pågangsmod til at lave det her arbejde snarest mulig.
Jeg undrer mig stadig over hvorfor et forsikringsselskab kan bruge en sådan regel imod sin forsikringstager... Det var jo mig der blev "offer" i denne sag. Det var mig der blev uforskyldt ramt ik?
Til alle familier derude der har to veteranbiler, pas på så i ikke rammer hinanden.
/Svein
Min bil var med prøveplader og har sådan kun en ansvarsforsikring, man kan nemlig ikke få kaskoforsikring på prøveplader. Men det giver det samme! Fordi denne regel gelder kun for veteranbiler blev vi fortalt.
Mit håb nu at en dyktig mand i Vorbasse der er en guru med glasfiber, har tid og pågangsmod til at lave det her arbejde snarest mulig.
Jeg undrer mig stadig over hvorfor et forsikringsselskab kan bruge en sådan regel imod sin forsikringstager... Det var jo mig der blev "offer" i denne sag. Det var mig der blev uforskyldt ramt ik?
Til alle familier derude der har to veteranbiler, pas på så i ikke rammer hinanden.
/Svein
-
Hej Jeg har lige undersøgt
Hej
Jeg har lige undersøgt det hos alm. brand og de dækker selvfølgelig sådan en skade.
Henrik:auto:
Jeg har lige undersøgt det hos alm. brand og de dækker selvfølgelig sådan en skade.
Hej Jeg har lige undersøgt
Hej
Hej Henrik.
Så er der grund til at se sig om efter nogen andet selskab for dem der har flere end en veteranbil i familien.
/Svein