:auto:
Jeg er ved at planlægge lidt handel ved Ecklers, da min 1974 Corvette helst skulle være køreklar til vores 25 års jubilæums sommertræf.
Det er ved at være nogle år siden sidst jeg bestilte dele ved Ecklers ( 1999 ) Og dengang regnede man Dollaren som en 10'er.. så havde man delene købt og leveret på sin hjemadresse.
Eks. en del kostede 33 dollars. Så kostede den 330 Dkr. leveret på hjemadressen, inkl. told, moms osv.
Er der nogen der ved om den tommelfingerregel stadig er gældende ? Eller om man skal regne med mere / mindre i disse tider..
Er Ecklers stadig det sted hvor vi får bedst rabat igennem klubben eller er der kommet nye alternativer.
Med venlig hilsen :seeya:
Skallerup
Jelling.
Hej med Jer.
-
Er der virkeligt ikke nogen
Er der virkeligt ikke nogen der har handlet i USA for nyligt, der eventuelt kunne sprede lidt lys over mit spørgsmål. ?
Mvh. Skallerup
Mvh. Skallerup
Min gode Skallerup Nu skal jeg
Min gode Skallerup
Nu skal jeg ikke gøre mig så klog, men det er mit indtryk at Ecklers stadigvæk giver den højeste rabat.
Der hvor jeg tror den store fidus er, er på hjemtagelsen af tingene, med den superfragtaftale Brian P har lavet.
Det er bare sådan jeg tror det er.
Lykkemark
ps når det er sagt så handler jeg her i dk hos Firstmile, for der får jeg mine råd og vejledning, og det tror jeg har været allerbilligst for mig.
Nu skal jeg ikke gøre mig så klog, men det er mit indtryk at Ecklers stadigvæk giver den højeste rabat.
Der hvor jeg tror den store fidus er, er på hjemtagelsen af tingene, med den superfragtaftale Brian P har lavet.
Det er bare sådan jeg tror det er.
Lykkemark
ps når det er sagt så handler jeg her i dk hos Firstmile, for der får jeg mine råd og vejledning, og det tror jeg har været allerbilligst for mig.
-
Kære Lykkemark. :cheers2: Tak for respons, ok,
Kære Lykkemark.
:cheers2:
Tak for respons, ok, jeg vil tage fat i Brian P. Når det bliver aktuelt.
Talte også med en anden Corvette "nørd" herovre i det Jyske her til aften, han oplyste at man stadig skulle regne med ca. en 10'er, med mindre man fik fat en en fyr ved navn Brian P. Så den er i vinkel og tak for svaret.
:Angel_anim:
Hilsen Skallerup.
:cheers2:
Tak for respons, ok, jeg vil tage fat i Brian P. Når det bliver aktuelt.
Talte også med en anden Corvette "nørd" herovre i det Jyske her til aften, han oplyste at man stadig skulle regne med ca. en 10'er, med mindre man fik fat en en fyr ved navn Brian P. Så den er i vinkel og tak for svaret.
:Angel_anim:
Hilsen Skallerup.
Apropos super aftale! Har lige købt
Apropos super aftale!
Har lige købt stumper hos Ecklers, Corvette Central og Grossmüller ialt 10 Colli og alle 10 colli blev afleveret til tiden hos Shipping.dk's kontaktperson i NJ.
Den sidste pakke blev afleveret d.9-1-2009 hos TRT International i NJ og jeg har modtaget 6 colli fordelt på 2 containere( 25 febr. og 6 marts) og de resterende er der ingen der ved hvor er? Da jeg fik at vide at mine stumper(1ste container) skulle jeg angive beløb som der var købt varer for og det gjorde jeg så og betalte told og moms så containeren kunne blive åbnet og der lå så 4 colli!!Derefter besvær med at dokumentere at den næste container med varer har jeg betalt told/moms på og da den blev åbnet var der kun 2 colli? Nu mangler jeg stadig 4 colli og tracking nr. beviser at de er afleveret til TRT i NJ men de har ikke fundet mine varer.Super ærgeligt, havde jeg vidst dette så havde jeg ikke ville spare pengene på at bruge Shipping.dk men fået det sendt med UPS eller andet proff. firma.
Det er jo ærgeligt at Shipping.dk bruger et firma som ikke har styr på tingene.:(MVH Jørn/841
Har lige købt stumper hos Ecklers, Corvette Central og Grossmüller ialt 10 Colli og alle 10 colli blev afleveret til tiden hos Shipping.dk's kontaktperson i NJ.
Den sidste pakke blev afleveret d.9-1-2009 hos TRT International i NJ og jeg har modtaget 6 colli fordelt på 2 containere( 25 febr. og 6 marts) og de resterende er der ingen der ved hvor er? Da jeg fik at vide at mine stumper(1ste container) skulle jeg angive beløb som der var købt varer for og det gjorde jeg så og betalte told og moms så containeren kunne blive åbnet og der lå så 4 colli!!Derefter besvær med at dokumentere at den næste container med varer har jeg betalt told/moms på og da den blev åbnet var der kun 2 colli? Nu mangler jeg stadig 4 colli og tracking nr. beviser at de er afleveret til TRT i NJ men de har ikke fundet mine varer.Super ærgeligt, havde jeg vidst dette så havde jeg ikke ville spare pengene på at bruge Shipping.dk men fået det sendt med UPS eller andet proff. firma.
Det er jo ærgeligt at Shipping.dk bruger et firma som ikke har styr på tingene.:(MVH Jørn/841
-
Hej Skallerup hvis du har tænkt
Hej Skallerup
hvis du har tænkt dig at bestille hos Ecklers og få leveret med Shipping.dk skal du se at komme i gang, hvis du skal have tingene inden sommertræf.
du skal ikke forvente at Ecklers har alle tingene på lager,
Jeg bestilte ved Ecklers d. 17 februar, droppede at få det sendt via Shipping.dk da det tager ca, 8 uger med båden . Sharon bekræftede min ordre samme dag, og efter at have konfereret med forum her omkring shipping og betaling, ringede jeg til Sharon og opgav mit Creditcard nr. Jeg spurgte til lev. tid og hun oplyste ca 2 uger.
da der ikke var trukkert på kontoen efter 10 dage kontaktede jeg Sharon ( meget svært at komme i kontakt, måtte lægge besked på tlf.svarer hvorefter hun ringede til mig dagen efter,) jeg fik at vide at ikke alle varer var på lager og at der ville gå yderligere et par dage.
i onsdags mailede jeg igen til Sharon og spurgte til lev. fik at vide at nogle varer ville være på lager 3 april, andre d.14 april .
jeg bad om at få sendt hvad der var på lager straks, og afbestilte resten.
I torsdags sendte Sharen en mail at de var bagud med at pakke men hun regnede med at mine varer blev sendt fredag.
jeg har ringet der over nu i aften, mine varer er endnu ikke sendt.
det er faktisk kun nogle småting som gummilister, interiør skruer, måtter og lidt tant og fjas, - og så lige et varmelegeme til varmeapperatet som gør at hele kabinen er skilt ad og ikke kan samles får jeg får der sk... varmeapperat.
prismæssigt koster fragten det samme som de varer jeg har købt, nemli ca 300 usd.
dertil kommer told og moms. og mere ventetid på fortoldning.
Det er første gang jeg prøver at bestille " over there" det skulle jo prøves. men jeg er kommet til samme resultet som Lykkemark - fremover bestiller jeg hos first mile - det er alligevel der man får de gode råd, og prisen ender med at være den samme.
herlig hilsen Chr.
hvis du har tænkt dig at bestille hos Ecklers og få leveret med Shipping.dk skal du se at komme i gang, hvis du skal have tingene inden sommertræf.
du skal ikke forvente at Ecklers har alle tingene på lager,
Jeg bestilte ved Ecklers d. 17 februar, droppede at få det sendt via Shipping.dk da det tager ca, 8 uger med båden . Sharon bekræftede min ordre samme dag, og efter at have konfereret med forum her omkring shipping og betaling, ringede jeg til Sharon og opgav mit Creditcard nr. Jeg spurgte til lev. tid og hun oplyste ca 2 uger.
da der ikke var trukkert på kontoen efter 10 dage kontaktede jeg Sharon ( meget svært at komme i kontakt, måtte lægge besked på tlf.svarer hvorefter hun ringede til mig dagen efter,) jeg fik at vide at ikke alle varer var på lager og at der ville gå yderligere et par dage.
i onsdags mailede jeg igen til Sharon og spurgte til lev. fik at vide at nogle varer ville være på lager 3 april, andre d.14 april .
jeg bad om at få sendt hvad der var på lager straks, og afbestilte resten.
I torsdags sendte Sharen en mail at de var bagud med at pakke men hun regnede med at mine varer blev sendt fredag.
jeg har ringet der over nu i aften, mine varer er endnu ikke sendt.
det er faktisk kun nogle småting som gummilister, interiør skruer, måtter og lidt tant og fjas, - og så lige et varmelegeme til varmeapperatet som gør at hele kabinen er skilt ad og ikke kan samles får jeg får der sk... varmeapperat.
prismæssigt koster fragten det samme som de varer jeg har købt, nemli ca 300 usd.
dertil kommer told og moms. og mere ventetid på fortoldning.
Det er første gang jeg prøver at bestille " over there" det skulle jo prøves. men jeg er kommet til samme resultet som Lykkemark - fremover bestiller jeg hos first mile - det er alligevel der man får de gode råd, og prisen ender med at være den samme.
herlig hilsen Chr.
-
Ok.. Det er godt med nogle
Ok..
Det er godt med nogle erfaringer.. Det er ikke alverden jeg skal have inden træffet, så jeg vil da lige høre firstmile om man kan få mængderabat.. hehe... ;)
Tak for Jeres svar.. :)
Med venlig hilsen
Skallerup
Jelling
Det er godt med nogle erfaringer.. Det er ikke alverden jeg skal have inden træffet, så jeg vil da lige høre firstmile om man kan få mængderabat.. hehe... ;)
Tak for Jeres svar.. :)
Med venlig hilsen
Skallerup
Jelling
da det tager ca, 8
da det tager ca, 8 uger med båden .
Det må vist være noget af en tilsnigelse, det tager 13 dage at sejle over atlanten :rofl:
Ingen tvivl om at danske forhandlere ville være lykkelige hvis vi alle købte hos dem så røg vores 30 procents rabat hos Ecklers, så hermed en opfordring til at benytte ordningen både hos Ecklers og Shipping.dk.
Apropos super aftale!
Der er altid trackingnumre og underskrifter på tingene når de bliver sendt rundt i usa og sidste sted som skriver under hæfter for det modtagne. Jeg havde en kølerhjelm som kom til terminalen hos Bendix i New York med fragtmand, der blev skrevet under og den skannede underskrift kan ses på nettet, hjelmen var væk men blev tilsidst fundet igen i sidste øjeblik inden jeg skulle have haft pengene igen, og ja det tog så 14 dage med båden at få den hjem :)
Apropos super aftale!
Så vil jeg mene, at den aftale som er indgået er værdiløs, hvis man ikke kan stole på, at man får sine varer !? :(
Vil du være sikker på, at have dine stumper hurtigt og med dansk garanti, ville jeg også spørge First Mile efter et godt tilbud, de ved hvad de har med at gøre og har en super service. :)
/Thomas..