Jeg er vild med Hungaring.
Den har en superfed langside der slutter i et rigtig skarp/sjovt sving... man når lige op på 280 og så skal den bare have fuld bremse..
Den er sjovest i formel1 men også ret sjovt i en formel 3000...
Kantinen dernede er det rene skod, der er ingen aircon i garagerne, men ellers er banen helt i top.
Øhh åhhh undskyld.. taler vi om oplevelser fra tilskuerpladserne ...?????
:):):):):):):):)
Det har jeg detsværre ingen ide om, jeg har kun oplevet den bag rattet og i kører/pitområdet :auto:
VROOOuuummmmm
Martedal
- det er ok hvis i synes jeg er en smartass lige nu, en tur i en F3000/F1 er alle de titler værd man kan få:seeya:
Formel 1
-
Øhh åhhh undskyld.. taler vi
Øhh åhhh undskyld.. taler vi om oplevelser fra tilskuerpladserne ...?????
:):):):):):):):)
....
Hehe

Hehe I hvilken anledning prøvede
HeheI hvilken anledning prøvede du det? Lyder som noget af en oplevelse:coolgleamA:
Ja! Vi et nok nødtil at have en længere udredning, samt billeder!:coolgleamA::)
silverstone her jeg været på
silverstone her jeg været på 4 gange,en rigtig god bane med gode oversigts
forhold fine toiletter ,barer ,spisevogne osv.
også er det sidste gang i år at de skal køre på silverstone .(desværre)
mvh ulrik
Hvad er da , den egentlige grund til de lukker silverstone ?
Ja! Vi et nok nødtil
Ja! Vi et nok nødtil at have en længere udredning, samt billeder!:coolgleamA::)
Jamne jeg var dernede på en af de dersens ture hvor man kommer ned og får en hel dag, først instruktion og træning og advarsler, så mere instruktion og gentagne advarsler om overmod :auto: så flere advarsler og så ud til bilerne.. efter yderligere advarsel og underskrift på ansvarfraskrivning
Goddag formel 3000.
Oplevelsen: Den kører 100% som en stor gokart eneste forskel er at den ikke skrider ud i svingene, lyden er heftig og acceleration... tja det giver vist sig selv. 5 omgange og jeg turde stadig ikke kører hurtigt nok ind i kurverne til at komme i nærheden af at have bilen under pres. De sidder så ufattelig fast på vejen at man fatter det ikke.
Hvis de havde fortalt mig at det var så tyuren i en F1 havde jeg sagt øj hvor fedt tak for turen.
Så yderligere advarsler om at nu var det ikke længere børnehave-biler men the real thing.
Goddag F1
Ned i en maskine man slet slet ikke fatter, den larmer så vildt(læs: FEDT!)
På med rattet, der efter en meget kort gennemgang af bilen, der jo i princippet fungere som enhver anden bil... i princippet...
1ste gear var fjernet, Som han sagde der er ingen af jer der kan starte den og få den i gear og komme igang alligevel..! -Den tager ganske simpelt omdrejninger alt for hurtigt.
en sidste instruktion og en sidste advarsel.
Oplevelsen:
jeg havde en prof kører foran mig til at fungere som pacecar og jeg kom aldrig i nærheden af ham - not even close
Det første der slog mig ved bilen var hvor sikker og stabil den føltes hvor formel3000 bilen føltes som om jeg hele tiden skulle passe på var det stik modsat med F1éren den tiggede om at blive fyret af, kom nu Martedal bare tryk, kom nu martedal hurtigere, kom nu Martedal og da jeg efterfølgende så på video kunne jeg snildt have givet den noget mere, men de der advarsler(samt tanken om en F1 der rammer en mur) havde rigtig godt fast i mig.
Jeg var første kører ude og fik æren af at kører bremserne varme, de virker slet slet ikke når de er kolde(skal vist over 400 grader for at virker) man da de blev varme..... for satan for kunne det svin bremse, man klamper bremsen ned og 80 meter/1sekund senere er man nødt til at gasse op for ikke at komme for langsomt ind i svinget :-)
der er vist kun 2 ting mere at sige 4 omgange er alt alt for lidt, samt jeg ville opleve den fulde acceleration så derfor tog jeg den ned i 2gear gennem svinget før langsiden og da alle 4dæk pegede lige ud smed jeg den i bund...:auto::auto::auto: bang, bang bang op gennem gearene og en omdrejningstæller der skiftede mellem 7000 og 13-14000 med mindre end 1 sekunds mellemrum..... UBESKRIVELIGT så meget rå kraft der er i sådan en.
Vupti så var turen færdig og jeg havde kun en eneste tanke.. MERE jeg vil MERE for pokker.
Turen blev taget i en Renault-williams uden første gear, begrænset til 600HK og 14000 omdrejninger... udroslet har de vist 900/18-19.000 omdrejninger.
Det skal man være meget meget bedre end jeg for at kunne styre :sifone:
Får i nogensinde chancen er det hele turen værd.
Martedal
-
Jamne jeg var dernede på
Jamne jeg var dernede på en af de dersens ture hvor man kommer ned og får en hel dag, først instruktion og træning og advarsler, så mere instruktion og gentagne advarsler om overmod :auto: ...
Det lyder som en ekstrem fed tur :coolgleamA:
Og her ses så tydeligt
Og her ses så tydeligt hvilket hold, du skal holde med i år, Ferrarien er klart hurtigst i optrækket, Mercedesen kan slet ikke få bid. :sifone:
http://www.youtube.com/watch?v=Ihr4yGRMYpo
/Thomas..
http://www.youtube.com/watch?v=Ihr4yGRMYpo
/Thomas..
Tilbage til "Snak / off topic"