Er der nogen her i forum der ved hvad vægtafgift/grønafgift bliver på en C3 i følge den nye skatte reform , der er jo mange tal fremme .
Lars.
Vægtafgift.
Nu skriver du jo VÆGTAFGIFT,
Nu skriver du jo VÆGTAFGIFT, og det kan jo være flere ting på en C3, alt efter veteranstatus eller ej. D.01-01- 2009 opnår en 1974 veteranstatus.
Jeg har i 2008 givet 615,- halvårlig vægtafgift for en veteran(69), og mig bekendt er der ikke ændringer.
Jeg tror måske - du tænker på den nye forbrugsafgift, og der er lige så mange tal som mennesker. Men igen registreringsafgiften er årgangsafhængig.
Jeg betalte afgift på min 74'er i går: 26.190,-
Afgift søgt ved SKVAT i Ålborg i januar 2009 =28.500,-(dagen før Lesemann)
Afgift søgt ved SKAT i Århus i februar 2009 =26.190,- (tak Lesemann)
Der var på intet tidspunkt tale om forbrugsafgift, men afgiften er også bekræftet fra SKAT inden 01-03-2009
Hvor i himlen klager man over at der i Danmark er 2310,- forskel, om man sender en kuvert til Ålborg eller Århus :banghead::banghead::banghead:
Det begynder da med "Å" begge dele :rofl:
Ses derude
Allan
medlemsinfo
Jeg har i 2008 givet 615,- halvårlig vægtafgift for en veteran(69), og mig bekendt er der ikke ændringer.
Jeg tror måske - du tænker på den nye forbrugsafgift, og der er lige så mange tal som mennesker. Men igen registreringsafgiften er årgangsafhængig.
Jeg betalte afgift på min 74'er i går: 26.190,-
Afgift søgt ved SKVAT i Ålborg i januar 2009 =28.500,-(dagen før Lesemann)
Afgift søgt ved SKAT i Århus i februar 2009 =26.190,- (tak Lesemann)
Der var på intet tidspunkt tale om forbrugsafgift, men afgiften er også bekræftet fra SKAT inden 01-03-2009
Hvor i himlen klager man over at der i Danmark er 2310,- forskel, om man sender en kuvert til Ålborg eller Århus :banghead::banghead::banghead:
Det begynder da med "Å" begge dele :rofl:
Ses derude
Allan
medlemsinfo
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
Afgift
Hej Allan...
Jeg skal til Haderslev med min C3èr og betale afgift,Hvis jeg undersøger før jeg skal derned,hvad skal jeg så konkret oplyse om ???? Hvad er en fordel og hvad er ikke .jeg tænker på aircon monteret eller ej ? Den er fra 73..
Hilsen Michael # 783:seeya:
Jeg skal til Haderslev med min C3èr og betale afgift,Hvis jeg undersøger før jeg skal derned,hvad skal jeg så konkret oplyse om ???? Hvad er en fordel og hvad er ikke .jeg tænker på aircon monteret eller ej ? Den er fra 73..
Hej Allan... Jeg skal til Haderslev
Hej Allan...
ALT det der fremgår af din toldsynsrapport, og det betyder ikke en nikkel for afgiften, så længe den afgiftspligtige værdi er den samme, og det er den du skla holde øje med, og evt printe et par stk ud fra skat .dk
/Claus
-
Hej Allan Tillykke med det, jeg
Hej Allan
Tillykke med det, jeg regner naturligvis at der bliver kastet et par procenter af til mig :rofl: :rofl: :rofl:.
Jeg tror bare du også har været heldig, da min er en 1974 model, og jeg fik den toldsynet som 31.12.1973, med dokumentation fra vettescape. :Angel_anim: at den kom ud fra fabrikken i december 1973.
Jeg har derfor kunne nøjes med at betale samme afgift som for en 73ér
hilsen Lesemann
Tillykke med det, jeg regner naturligvis at der bliver kastet et par procenter af til mig :rofl: :rofl: :rofl:.
Jeg tror bare du også har været heldig, da min er en 1974 model, og jeg fik den toldsynet som 31.12.1973, med dokumentation fra vettescape. :Angel_anim: at den kom ud fra fabrikken i december 1973.
Jeg har derfor kunne nøjes med at betale samme afgift som for en 73ér
hilsen Lesemann
-
Vægtafgift
Hej Bankmand..
I min toldsyns rapport står der. at den er Middel.
Hvordan kan det være at ,under bremser og el anlæg står der. (intet) ligeledes ved indretning..????. Den blev også "dømt" til at være fra 1-12 73 , selvom jeg havde papir fra Vettescape hvor der stod , den var fra maj 73.
Hilsen Michael
I min toldsyns rapport står der. at den er Middel.
Hvordan kan det være at ,under bremser og el anlæg står der. (intet) ligeledes ved indretning..????. Den blev også "dømt" til at være fra 1-12 73 , selvom jeg havde papir fra Vettescape hvor der stod , den var fra maj 73.
Hilsen Michael
Hej . Det er ikke registreringsafgiften
Hej .
Det er ikke registreringsafgiften jeg er i tvivl om men vægtafgiften / veteranafgiften den der betales en gang årligt er der ændringer på den ?
Lars .
Det er ikke registreringsafgiften jeg er i tvivl om men vægtafgiften / veteranafgiften den der betales en gang årligt er der ændringer på den ?
Lars .