Hej Alle ..
Vedr. vores logo konkurance..
Jeg Syntes ikke at den går så godt var det ikke en ide at, prøve dem her...
Jeg kan godt stå for det, kan jeg bruge penge til det ???
Son jeg læser det får vi 10 logo foreslag for 1000 Kr ..
Brian
http://www.logobutik.com/
logo forslag
Hej Alle .. Vedr. vores logo
Hej Alle ..
Vedr. vores logo konkurance..
Jeg Syntes ikke at den går så godt var det ikke en ide at, prøve dem her...
Jeg kan godt stå for det, kan jeg bruge penge til det ???
Son jeg læser det får vi 10 logo foreslag for 1000 Kr ..
Brian
http://www.logobutik.com/
Ser da ud til at være et glimrende forslag og bestemt noget der MÅ være brug for/penge til da tilsyneladende ingen af de indkomne forslag er gode nok el sagt på en anden måde blevet brugt til noget...
Hej Morten Glimrende du bringer det
Hej Morten
Glimrende du bringer det op, men der var nu noget på vej.
Sagen er den at om ganske få dage skal vi have Bestyrelsesmøde, faktisk det første siden Generalforsamlingen, så der skal "den da op at vende":seeya:
Lykkemark
Hej Bent
"Op og vende" lyder for mig som endnu en sovepude meen hva sådan er det måske med jer fra :reddevil:øen... :rofl:
Har bestyrelsen ikke haft tid og/el. lyst til at få afholdt møder til at få sager som denne og sikkert flere "op at vende"
Hej Morten Hvis nu du kunne
Hej Morten
Hvis nu du kunne have taget dig sammen til at komme til Generalforsamlingen, det var jo trods alt kun en tur på 59 minutter fra den gamle skosålefabrik til Vejle (samme afstand som fra min bopæl på Falster til Kreditforeningen), så ville du jo have vidst at Bestyrelsen jvf paragrafferne er spredt over det ganske land og ikke kun fra djævleøen, men du sov måske på puden:reddevil:
Lykkemark
Hvis nu du kunne have taget dig sammen til at komme til Generalforsamlingen, det var jo trods alt kun en tur på 59 minutter fra den gamle skosålefabrik til Vejle (samme afstand som fra min bopæl på Falster til Kreditforeningen), så ville du jo have vidst at Bestyrelsen jvf paragrafferne er spredt over det ganske land og ikke kun fra djævleøen, men du sov måske på puden:reddevil:
Lykkemark
Hej Morten Hvis nu du kunne
Hej Morten
Lykkemark
Hej Lykkemark
Havde egenligt også tilmeldt mig men blev kaldt på job(det sker sq næsten altid når der er planlagt noget), ja sådan er det jo med en netbaseret klub, der er det næsten og godt for det umuligt at få en bestyrelse fra en lille del af DK. meen mange ting kan da idag klares via mail og tlf. og syntes da at det foreslag som Bondemand har lavet ser ganske godt ud og da der ikke før nu er/var andre forslag på banen burde man vel have sat noget igang, men kan se på det hele at Merc igen har været på dupperne og fået lavet et godt tilbud som jeg ikke syntes klubben bør sige nej til, sæt en frist og derefter bør der være en mulighed for at lave en slags afstemning på hj-siden og vupti så er den ged barberet(hmmm, ved nu ikke lige hvorfor der skulle blandes en ged ind i det her:rofl::rofl::rofl::rofl:)
Må så også nok indrømme at jeg som Passivt medlem da jeg er vokset fra min vette, ikke havde haft de helt store chancer for noget på GF, da jeg ingen stemmeret har.....
Hvis nogen har et godt
Hvis nogen har et godt tegneprogram, er her lidt ideer I kan lege videre med. :seeya:
Håber det kan bruges..
/Thomas..

Håber det kan bruges..
/Thomas..
Hej " Danish" så vil en
Hej
" Danish" så vil en amerikaner tro at vi er en flok wienerbrøds drenge som har stiftet en corvette klub!
Ikke for at forklejne wienerbrød som jo er en fantastisk opfindelse.
Men logoet er flot med de danske farver Bondemand.
Jørn/841
" Danish" så vil en amerikaner tro at vi er en flok wienerbrøds drenge som har stiftet en corvette klub!
Ikke for at forklejne wienerbrød som jo er en fantastisk opfindelse.
Men logoet er flot med de danske farver Bondemand.
Jørn/841
Det er godt at se
Det er godt at se kreativiteten udfolde sig, så jeg tænkte lidt på om vi ikke skulle bruge et par tusind på at få lavet et professionelt logo, det skal jo holde en del år endnu og er vores ansigt udadtil. Synes også vi skal holde fast i bowtie og de franske liljer, da det er corvettens logo. Men det ville være fedt med et nyt friskt logo i anledning af vores 25 års fødselsdag.
Det er godt at se
Det er godt at se kreativiteten udfolde sig, så jeg tænkte lidt på om vi ikke skulle bruge et par tusind på at få lavet et professionelt logo, det skal jo holde en del år endnu og er vores ansigt udadtil. Synes også vi skal holde fast i bowtie og de franske liljer, da det er corvettens logo. Men det ville være fedt med et nyt friskt logo i anledning af vores 25 års fødselsdag.
:iagree: Det synes jeg faktisk er et godt forslag, vi kunne godt bruge 2000kr på et fedt logo, jeg synes faktisk også Mustangklubben har lavet et godt jubilæumslogo og vi skal da på ingen måde være ringere end dem. :reddevil:
Skal forslaget sendes til bestyrelsen ? :seeya:
/Thomas..
hej Thomas Det vil da være
hej Thomas
Det vil da være en underlig beslutning, taget i betragtning at der på generalforsamlingen blev vedtaget en konkurence hvor MEDLEMMERNE kunne sende deres forslag, og være med i en afstemning om logoet.
Skal vi nu ikke lige lade den nye bestyrelse få ro til at udstede konkurencen før alle og enhver vil have penge til alt mulig ???
Bondemand:piggy:
Det vil da være en underlig beslutning, taget i betragtning at der på generalforsamlingen blev vedtaget en konkurence hvor MEDLEMMERNE kunne sende deres forslag, og være med i en afstemning om logoet.
Skal vi nu ikke lige lade den nye bestyrelse få ro til at udstede konkurencen før alle og enhver vil have penge til alt mulig ???
Bondemand:piggy: