Kan vi få et link.
Kim:sifone:
PACE performance parts
http://www.paceparts.com/
Har kun købt GM performance parts der, og det fungerede fint, og var billigere end tilsvarende stumper ved ecklers, summit etc
Kan vi få et link.
Kim:sifone:
Tak for mange gode forslag og svar.
Jeg har kontaktet Shipping.dk det er noget billigere men til gengæld går der 8 uger før varerne er i danmark.
jeg må desværre bide i det sure æble og betale denne gang, (ellers er det bedste af sommeren jo gået inden jeg får samlet vetten). og så planlægge lidt bedre næste gang, jeg vil bestille varer.
Jeg har også sammenlignet med priser i dk, som TC foreslår og det er sandt prisforskellen blir ikke så stor, men nu havde jeg besluttet mig for at det skulle prøves fra " over there"
nogen der har erfaringer vedr. betaling. ?
er det sikkert nok at sende sit credit cart nr. på alm mail til Sharon, eller hvordan ?
Chr.
Tak for mange gode forslag og svar.
Jeg har kontaktet Shipping.dk det er noget billigere men til gengæld går der 8 uger før varerne er i danmark.
jeg må desværre bide i det sure æble og betale denne gang, (ellers er det bedste af sommeren jo gået inden jeg får samlet vetten). og så planlægge lidt bedre næste gang, jeg vil bestille varer.
Jeg har også sammenlignet med priser i dk, som TC foreslår og det er sandt prisforskellen blir ikke så stor, men nu havde jeg besluttet mig for at det skulle prøves fra " over there"
nogen der har erfaringer vedr. betaling. ?
er det sikkert nok at sende sit credit cart nr. på alm mail til Sharon, eller hvordan ?
Chr.
Hej
Har lige bestilt hos Ecklers og forespurgt på at få sendt varene med USPS som er billigst hvis man ikke har tid til at vente på Shipping.dk og der sparede jeg i forhold til FedEx som Ecklers normalt bruger $50 og det skal lige siges at det bare er småting.
Mvh Jørn/841
Jeg har talt med shipping.dk om flyfragt aftale.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst