Så kom der dele til Ferrarien ups jeg mener C5
Hej Leif Bremserne og krængnings stabilisator
Hej Leif
Bremserne og krængnings stabilisator skal selvfølgelig på i næste uge de gamle bremser skal du jo købe ikke sandt :p
Bremserne og krængnings stabilisator skal selvfølgelig på i næste uge de gamle bremser skal du jo købe ikke sandt :p
Så er godt ud!! Hvilken type
Så er godt ud!!
Hvilken type wilwood caliper har du købt, og hvilke skiver?
Hvilken type wilwood caliper har du købt, og hvilke skiver?
Ok. Det er nogle fine
Ok. Det er nogle fine kalibre. Nu kan du vente med at bremse til du rent faktisk er henne ved svinget:piggy:
Det var størrelsen på skiverne jeg tænkte på. 13" eller 14" og ikke mindst tykkelse?
Ser udtil det med alu klokke, så du ikke koger fedte ud af dine lejre?...igen...
Jeg har ligeledes 6 stemplet foran of 4 stemplet bagpå, og det fungere!
Ja det er mange spoørgsmål, men sådan er det når man handler lækre stumper ind!
PS. også fedt billede!
Det var størrelsen på skiverne jeg tænkte på. 13" eller 14" og ikke mindst tykkelse?
Ser udtil det med alu klokke, så du ikke koger fedte ud af dine lejre?...igen...
Jeg har ligeledes 6 stemplet foran of 4 stemplet bagpå, og det fungere!
Ja det er mange spoørgsmål, men sådan er det når man handler lækre stumper ind!
PS. også fedt billede!
ja det bliver godt at
ja det bliver godt at kunne bremse igen, det kunne jeg jo med vores C6, skiverne er 330 mm. og 35 mm tykke så det er nogle ordentlige drenge,
De skulle nok kunne holdet til lidt varme, jeg har også konstrueret luft køling til skiverne foran det burde også hjælpe, og så kommer der Z06 luft indtag til bagbremserne.
De skulle nok kunne holdet til lidt varme, jeg har også konstrueret luft køling til skiverne foran det burde også hjælpe, og så kommer der Z06 luft indtag til bagbremserne.
ja det bliver godt at
ja det bliver godt at kunne bremse igen, det kunne jeg jo med vores C6, skiverne er 330 mm. og 35 mm tykke så det er nogle ordentlige drenge,