Hej i klubben...
Jeg har lige opdaget at min reg.attest er en kopi..( FUCK )
tænkte ikke lige over det da jeg købte vetten. havde jo aldrig set sådan en før..
Er der nogen der ved hvor man skal henvende sig i US for at få en ny????
Vetten er fra Florida, og hvad det eventuelt koster....
Jeg har kontaktet sælger , og han ville (finde ud af noget).....det var en privatmand.....
Michael # 783:confused:
Reg.attest..???
Hvem har sendt bilen hjem
Hvem har sendt bilen hjem til DK ? Har du fået den originale derfra ??
Principielt burde det være umuligt at få bilen ud af USA og ind i DK uden de originale papirer
/Claus
Principielt burde det være umuligt at få bilen ud af USA og ind i DK uden de originale papirer
/Claus
-
Hvem har sendt bilen hjem
Hvem har sendt bilen hjem til DK ? Har du fået den originale derfra ??
/Claus
Hej Claus....
Bilen har haft 2-3 ejere i Dk. inden jeg købte den.. så måske.?? den må da være i Dk...
Har skrevet til Florida state department.....og afventer svar derfra..
Tak for svaret
Michael
:seeya:
Jeg er enig med Claus,
Jeg er enig med Claus, det burde ikke være muligt at få en bil ud af USA, uden original title. Er du sikker på, at den ikke er ved en af de tidligere ejer fra DK?
-
Jeg er enig med Claus,
Jeg er enig med Claus, det burde ikke være muligt at få en bil ud af USA, uden original title. Er du sikker på, at den ikke er ved en af de tidligere ejer fra DK?
Hej John...
Har ringet til ham vi købte den af,men han mener ikke at det er hans problem.og han var ikke særlig samarbejdsvillig Jeg fik dog til sidst et tlf.nr. til ham som han havde købt den af..(noget der hedder ALL CLASSICS ) Men der bliver ikke svaret.......Er det svært at få en ny i US hvis den ikke kan fremskaffes.??????
Hilsen Michael
-
Hej John... Har ringet til ham
Hej John...
Har ringet til ham vi købte den af,men han mener ikke at det er hans problem.og han var ikke særlig samarbejdsvillig Jeg fik dog til sidst et tlf.nr. til ham som han havde købt den af..(noget der hedder ALL CLASSICS ) Men der bliver ikke svaret.......Er det svært at få en ny i US hvis den ikke kan fremskaffes.??????
Hilsen Michael
Slå koldt vand i blodet. Du behøver den slet ikke. Til indregistrering skal du sandsynliggøre at køretøjet har været indregistreret i USA (I dette tilfælde). Der kan kopien være fin.
Jeg kan tilføje at jeg aldrig har haft eller set Titlen på min bil, jeg havde kun en vægtafgiftkvittering - det er nok.
C3
Told og grådighed inddrog min
Told og grådighed inddrog min orginale attest da jeg betalte afgift og jeg fik en kopi udleveret, dette er sikkert samme tilfælde, jeg skulle ikke bruge den til noget da jeg satte plader på.
Martedal
Martedal
Michael, Det jeg mener, er at
Michael,
Det jeg mener, er at det med stor sandsynlighed, at den er her i DK et sted.
Man kan ikke få en bil ud af USA uden title.
Om man kan få den registeret her i DK med en kopi ved jeg ikke, jeg skulle vise min title, som hun tog en kopi af. (så de skal vel kun bruge en kopi!!)
Og jeg fik min originale US title med retur. Den flinke dame fortalte mig, at den inddrager de kun, når bilen kommer fra EU.
Man undres over den forskellighed, af udførelse af de samme regler fra landsdel til landsdel.
/John
Det jeg mener, er at det med stor sandsynlighed, at den er her i DK et sted.
Om man kan få den registeret her i DK med en kopi ved jeg ikke, jeg skulle vise min title, som hun tog en kopi af. (så de skal vel kun bruge en kopi!!)
Og jeg fik min originale US title med retur. Den flinke dame fortalte mig, at den inddrager de kun, når bilen kommer fra EU.
Man undres over den forskellighed, af udførelse af de samme regler fra landsdel til landsdel.
/John
Michael, Det jeg mener, er at
Michael,
Det jeg mener, er at det med stor sandsynlighed, a den er her i DK et sted.
/John
Ja forskellighed , min EU / reg. fik jeg udleveret .
-
Reg.attest JUBIIIIIIEee
:seeya:Hej igen.....
Jeg har igennem div.tidligere ejere af bilen ,været så heldig at få fat på selveste ejeren der står på min reg.attest (kopi) fra Florida.........
Det viser sig så, at han faktisk er dansker som har boet i US,og som nu bor i DK.
Jeg snakkede med ham i tlf. OG så sagde han til mit store held, at han havde den originale reg.attest liggende hjemme...i DK. Og at jeg bare skulle sende min adr. så ville han sende den...........Meeeeeeen...
Jeg vil nu lige se den først.......Men KANON fedt , hvis det virkelig er den....
Michael
Jeg har igennem div.tidligere ejere af bilen ,været så heldig at få fat på selveste ejeren der står på min reg.attest (kopi) fra Florida.........
Det viser sig så, at han faktisk er dansker som har boet i US,og som nu bor i DK.
Jeg snakkede med ham i tlf. OG så sagde han til mit store held, at han havde den originale reg.attest liggende hjemme...i DK. Og at jeg bare skulle sende min adr. så ville han sende den...........Meeeeeeen...
Jeg vil nu lige se den først.......Men KANON fedt , hvis det virkelig er den....
Michael