
det er tilladt ifølge reglerne at køre med 427, men på de oprindelige racere stod der 396:

C2/C3 har indbygget bumpsteer (lavet med vilje fra fabrikken), her er sat en klods så vinklen bliver korrekt, tilgengæld er der ingen advarsel når forende kommer:
bur og 130 liters tank bagtil
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=673

rammen forstærket efter GM specs:
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=675

bemærk profilerne, dunlopdæk med de rigtige profiler:
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=676

varmetråde i forruden så blæser og varmeapperat kan undværes
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=677

j56 bremser forstærket bag bremsekloderne og med dobbelte pinde til at styre klodsene
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=678

sikkerhedshåndtag efter reglerne til at afbryde strøm udfra
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=679

http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=680

kabinen er præget af buret:
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=681

fjeder fra Guldstrand og bagtøj fra Toms differential:
http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/vbimghost.php?do=displayimg&imgid=682
