Revner i glasfiber.

Teknisk relateret snak
Allan#271
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2003, 00:10

Men husk nu, den i

Indlægaf Allan#271 » 4. jan 2009, 20:28


Men husk nu, den i Sverige kan jo være godt nok.........Den er da være at køre efter, hvis du har en C2 ekspert med.

Men den på Ebay Allan, den ser sku' da spændende ud, det er utroligt hvad man kan finde ude på landet.




Gu den spændende . Jeg vil mene at klubben skal købe den som klub bil :)
og vi renovere den på din John nye lift :patriot: ....

HJN
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. jun 2007, 16:15

Allan Det var ikke af egen

Indlægaf HJN » 4. jan 2009, 21:29

Allan
Det var ikke af egen interesse at jeg henviste til Allan - jeg har ikke en C2 til salg der igennem.
Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Allan#271
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2003, 00:10

Allan Det var ikke af egen

Indlægaf Allan#271 » 4. jan 2009, 22:22


Allan
Det var ikke af egen interesse at jeg henviste til Allan - jeg har ikke en C2 til salg der igennem.
Henrik



Sådan blev det nu heller ikke opfattet ,men tager jeg fejl ved at det er din 66`BB der er til salg igen hos Allan ?

HJN
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. jun 2007, 16:15

Hej Allan Nej, du tager ikke

Indlægaf HJN » 5. jan 2009, 09:33

Hej Allan

Nej, du tager ikke fejl.

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

John #817
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. aug 2007, 08:36

Hej Henrik, Kigger du efter anden

Indlægaf John #817 » 5. jan 2009, 16:54

Hej Henrik,

Kigger du efter anden bil?


/John

Martedal
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. apr 2007, 23:50

Hej Anders Du skal ikike lade

Indlægaf Martedal » 5. jan 2009, 21:45

Hej Anders

Du skal ikike lade dig afskrække, sverige bilen er sku værd at kører op og kigge på. Hvis den er som han lover og der ikke er sygdomme i den, så er det et lille røverkøb der holder oppe. og en transport fra sverige og hjem er noget billigere end en båd fra USA :-)

Og hvem ved der findes jo ærlige mennesker, måske har sælger ret og den står snorlige ud over de små skavanker han har nævnt. Det værste der kan ske er at du får set en masse svensk skov og er lidt klogere på corvette efter en gennemgang med en kender ( Jeg ved ikke nok om Birdcage og faldgruber, ellers havde jeg tilbudt min hjælp)

Martedal

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

........................................................................................

Indlægaf Roald #606 » 6. jan 2009, 00:50

........................................................................................

k651
Indlæg: 0
Tilmeldt: 1. apr 2008, 17:42

C2 Birdcage

Indlægaf k651 » 6. jan 2009, 09:54

Hej Absalon

Her er et link på C2 Birdcage http://www.vetteworksonline.com/restorations.htm
Jeg har også købt katten i sækken en c3 uden den blev tjekket først, birdcage var rustet væk.
Få bilen tjekket først Ramme/birdcage. jeg tror ikke at der er den store forskel på en C2-C3 birdcage hvad rust angår.

Mvh
Kim:sifone:

HJN
Indlæg: 19
Tilmeldt: 21. jun 2007, 16:15

Hej John Ja, jeg kunne godt

Indlægaf HJN » 6. jan 2009, 12:51

Hej John

Ja, jeg kunne godt tænke mig noget "lidt" specielt - men nu må vi jo se, hvad pengene rækker til.

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Hej John Ja, jeg kunne godt

Indlægaf david » 6. jan 2009, 14:15


Hej John

Ja, jeg kunne godt tænke mig noget "lidt" specielt - men nu må vi jo se, hvad pengene rækker til.

Henrik


Der er en del fine på det amerikanske forum, min 64'er står mig i under 150 på plader, jeg kan se at de går for $20-25K iøjeblikket:
f.eks:


http://forums.corvetteforum.com/c1s-and-c2s-for-sale-wanted/2075869-fs-1964-conv-black-red-nom-4-wh-disks.html


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster