Hej Leif
Vi kommer også, med 2 biler og 4 personer, telt og det hele, det bliver da helt nyt at skulle på camping ferie:)
Charlotte og Claus:sifone:
Tilmelding Le Mans 2009
vi kommer også 1 bil
vi kommer også 1 bil og 2 personer. evt. med fejebakke som følgevogn. knus fra Tina og Claus:coolgleamA:
hej Helle og jeg ruller også
hej
Helle og jeg ruller også med nedover:piggy:
Bondemand
Helle og jeg ruller også med nedover:piggy:
Bondemand
Le Mans 2009
Hej Alle
Det ser ud til at det bliver en ren dansker lejr, vi er nu oppe på 13 forhåndstilmeldte corvetter og et par stykker der står på vippen.
Jeg har allerede skrevet til Franskmændene at vi gerne vil have et teltområde så vi kan ligge der som en gruppe. Desuden har jeg forespurgt om der ligesom tidligere år kan bestilles hotel 15 km fra banen, til dem der måtte have lyst til det. Tidligere år har man ikke kunnet købe lægterpladser igennem den franske klub, det har jeg spurgt dem om man vil kunne i år. Jeg vender tilbage når der kommer svar fra franskmændene.
Venlig hilsen
Leif
Det ser ud til at det bliver en ren dansker lejr, vi er nu oppe på 13 forhåndstilmeldte corvetter og et par stykker der står på vippen.
Jeg har allerede skrevet til Franskmændene at vi gerne vil have et teltområde så vi kan ligge der som en gruppe. Desuden har jeg forespurgt om der ligesom tidligere år kan bestilles hotel 15 km fra banen, til dem der måtte have lyst til det. Tidligere år har man ikke kunnet købe lægterpladser igennem den franske klub, det har jeg spurgt dem om man vil kunne i år. Jeg vender tilbage når der kommer svar fra franskmændene.
Venlig hilsen
Leif
-
Hvad er lægterpladser ?:cheers2: Hilsen Flemming.
Hvad er lægterpladser ?:cheers2:
Hilsen Flemming.
Hilsen Flemming.
Lægterpladser
OK Flemming, jeg burde måske have skrevet "tribunepladser" Det er ihvertfald de pladser der er nede ved startområde og i dunlopsvinget, når løbet går igang er det svært at komme til at se noget med mindre mand som bondemanden er 4 kilometer høj.
venlig hilsen
Leif(stemmen fra gulvet)
venlig hilsen
Leif(stemmen fra gulvet)
Hej Leif Jeg har godt nok
Hej Leif
Jeg har godt nok mailet til dig også, men du får også en her
1 stk corvette og 2 personer :eek:
Hilsen
Kasper
Jeg har godt nok mailet til dig også, men du får også en her
1 stk corvette og 2 personer :eek:
Hilsen
Kasper
Hej Leif og Godt Nytår.. Ja,vi
Hej Leif og Godt Nytår..
Ja,vi overvejer nu også igen med en god tur til Frankrig.
Vejret kan vel kun blive bedre i forhold til forrige år - hvilket jo var en våd omgang.
Er der nye forbedringer mht toiletforhold på campen.....?
Eller skal vi kan findë et lille rejsetoilet der kan være i en C4 ?:-)
kh
Marianne
Ja,vi overvejer nu også igen med en god tur til Frankrig.
Vejret kan vel kun blive bedre i forhold til forrige år - hvilket jo var en våd omgang.
Er der nye forbedringer mht toiletforhold på campen.....?
Eller skal vi kan findë et lille rejsetoilet der kan være i en C4 ?:-)
kh
Marianne
toiletforhold
hej Marianne
Nej toiletforholdene er desværre ikke blevet bedre i mellemtiden, det eneste man kan sige om campen er,at de er blevet bedre til at organisere den så det tager ikke 7 lange og 3 brede før de har sat et dame og et herre toilet op inde på selve campen, men det er de sædvanlige festivaltoiletter. Iørigt har du ret med vejret, det skulle da lige være hvis det begyndte at sne mens vi var dernede. Vi er nu oppe på 15 corvetter
venlig hilsen
Leif
Nej toiletforholdene er desværre ikke blevet bedre i mellemtiden, det eneste man kan sige om campen er,at de er blevet bedre til at organisere den så det tager ikke 7 lange og 3 brede før de har sat et dame og et herre toilet op inde på selve campen, men det er de sædvanlige festivaltoiletter. Iørigt har du ret med vejret, det skulle da lige være hvis det begyndte at sne mens vi var dernede. Vi er nu oppe på 15 corvetter
venlig hilsen
Leif
Er der nogle der ved
Er der nogle der ved hvad det koster at deltage?
ca. pris for 1 corvette, 2 personer, 1 telt,og 2 adgangs billetter til banen.?
ca. pris for mad i lejren?
hilsen Bruno
ca. pris for 1 corvette, 2 personer, 1 telt,og 2 adgangs billetter til banen.?
ca. pris for mad i lejren?
hilsen Bruno