Årsagen til at Porche skal have nogle bank !

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Lykkemark

Årsagen til at Porche skal have nogle bank !

Indlægaf Lykkemark » 26. jan 2010, 00:09

Nogle af jer har set dette berømte opgør mellem Jørg Bergmeister og Jan Magnussen, men denne opløsning er fin og meget lang og kan tåles at ses igen (og igen), så lav billedet stort og skru op for lyden:

http://www.youtube.com/watch?v=brNtbaMadX4

Lykkemark

Gæst

Hvad en en PORCHE?? Utroligt at

Indlægaf Gæst » 26. jan 2010, 10:00

Hvad en en PORCHE??
Utroligt at så stor en Le Mans fan ikke har lært at stave til PORSCHE.Det er jo selvfølgelig også tidligt på dagen. Er du begyndt at arbejde om natten igen?
Dette er skrevet med et stort smil og sammenknebne øjne!

Jørn

usa1#137-841

Hvad en en PORCHE?? Utroligt at

Indlægaf usa1#137-841 » 26. jan 2010, 10:45

Hvad en en PORCHE??
Utroligt at så stor en Le Mans fan ikke har lært at stave til PORSCHE.Det er jo selvfølgelig også tidligt på dagen. Er du begyndt at arbejde om natten igen?
Dette er skrevet med et stort smil og sammenknebne øjne!

Jørn

Porche eller Porsche? I sidste ende er det vel bare en Randersbør der er vendt på hovedet.

Flemming.

bruno-886

bar forti mand er lit

Indlægaf bruno-886 » 26. jan 2010, 12:28

bar forti mand er lit ordblen skal mand da igge moppes
Hi Hi Hi
Hilsen Bruno

lauge

- - haj Bruno -

Indlægaf lauge » 26. jan 2010, 13:44

- - haj Bruno - naj du har rat !!! - - - den danske sprog er en sjov een !!!!!!

Gæst

...Ikke fordi jeg er en

Indlægaf Gæst » 26. jan 2010, 15:47

...Ikke fordi jeg er en ordkløver men jeg syntes den gamle kemi professor Balthazar skal have lidt røg dernede på "plutten" og ja det er svært at tale Danmark.

Hvor bliver du af lykkemark, tager du dig en morfar?

Jørn

Rene Scholtz

Porche eller Porsche? I sidste

Indlægaf Rene Scholtz » 26. jan 2010, 17:36

Porche eller Porsche? I sidste ende er det vel bare en Randersbør der er vendt på hovedet.

Flemming.

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: :seeya:

Lykkemark

Kære Jørn (I andre må

Indlægaf Lykkemark » 26. jan 2010, 18:01

Kære Jørn (I andre må også gerne læse med hvis i gider)

Selvfølgelig manglede der et S, det var bare for at se om du var vågen ;-) , nej sagen er jo den at jeg arbejder på mange tider af døgnet, da jeg har fornøjelsen at være global i mit speciale, det er ikke sundt, men sjovt og interessant.

Nå medens proppen er af kan du så ligesågodt høre om min mærkelige dag.

Min forholdsvis udmærkede printer HP all in one, havde forleden besluttet at nu gad den ikke at printe mere af mit vrøvl slut prut forbi, næsten på samme vis som min første matrixprinter der gav op efter katten havde skidt og tisset i den, siden har jeg haft hund.
Jeg havde forhørt mig om mulighederne hos den unge Lykkemark, som opgav mig efter en halv time med ordene: "Det er det sædvanlige med dig, sparer på 5 øren og lader daleren rulle, så køb du bare een til en 500 seddel, men lad være og ringe og brokke dig til mig".

Jeg står så her til morgen med kaffekoppen i hånden iført badekåbe og underrør, igang med at stave mig gennem gårsdagens forside på Folkebladet, da Fru Lykkemark kommer hvirvlende forbi med et: "Jeg kan ikke finde min bilnøgle, jeg har travlt så jeg tager din bil".
Jeg får lige udstødt et : "Jamen jeg skal til Næstved, i Computercity" og svaret kommer prompte : "Jamen så smut ind i Biltema og køb de der vatpinde med træpind, når du har fundet nøglen til min bil, bye bye".

Så står man der med begge hænder i den ene hånd.

Man får fundet nøglen, den lå jo på hendes skrivebord under en kalender, får spændt for, og afsted det går mod Næstved. På vejen kommer man til at tænke på, at man kunne jo lige køre forbi onkel Jørgen hos FirstMile og hente nogle småting til bagtøjet som man har bestilt, som sagt så gjort. Den rare onkel Jørgen finder tingene frem, og medens man venter falder øjnene på en "California Duster" kost, den må jeg da have, så man finder nogle 100 kr sedler frem, den er fjong.

Man suser tilbage mod Næstved og næsten som man kommer til stedet, kører man forbi McDonalds, maven siger OK til hovedet og man køber en lille bakke nuggets og får et par pakker barbecue dyppelse med. Jeg skal bare bruge een så den anden ryger i lommen. (det husker vi lige).

Jeg vandrer ind i et tomt Computercity og bliver omgående overfaldet af en tilsyneladende flink sælger. "Jeg vil gerne se på en lille printerscannerfixfaxkopitingest, til afløsning af dimsen der hjemme, som ligner en kaffeautomat på et skibsværft".
Otte minutter efter står jeg ude på gaden, med Computercitys største papkasse indeholdende den printer sønneken anbefalede der er på størrelse med en kaffeautomat på et skibsværft, og som kan alt muligt jeg aldrig har vidst jeg havde brug for. Gosh

Nå det var de vatpinde fra Biltema. Jeg ved ikke hvordan i andre har det når i går ind i Biltema eller et byggemarked, men det er ligesom man falder over noget man sikkert engang kan få brug for. Så der blev købt for en mindre formue nyttigt værktøj plus to pakker vatpinde.

Så står man ude på parkeringspladsen med to indkøbsposer i den ene hånd, medens man roder efter bilnøglen i lommen, den er selvfølgelig i den frakkelomme i den modsatte side, altså der hvor man har sine poser. Da man endelig får den fumlet op af lommen er den fedtet i noget brunt klisterværk, for syv sytten ###@ og sg'u det er barbecuesovsen der er gået hul på i kampens hede. Man stiller nu det hele fra sig for at undersøge lommen, rigtigt mobiltelefonen er også blevet marineret grundigt.

Sikke en dag

Lykkemark

LasseG436

Lykkekram Hvornår lærer du at høre

Indlægaf LasseG436 » 26. jan 2010, 21:50

Lykkekram

Hvornår lærer du at høre efter.

Jeg har sagt til dig at det er usundt at spise på McD

Brugeravatar
Allan#373
Geografisk sted: Thisted

Tilbage til "bilen" Min kaffemaskine hedder

Indlægaf Allan#373 » 27. jan 2010, 08:46

Tilbage til "bilen"
Min kaffemaskine hedder Porsche
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Tilbage til "Snak / off topic"