garagebesøg

Alm. snak
Rene Scholtz

garagebesøg

Indlægaf Rene Scholtz » 4. dec 2008, 06:51

Hej, tænkte om man ikke kunne lave en eller nogle dage hvor vi besøgte hinanden
i garagen. Kunne det ikke være lidt hyggligt. Jeg var igår på besøg hos Brian.
Vi fik bytte lidt viden, og snakkede meget om vores fælles kæphest, gade- Racing osv.-- Nej, Lykkemark jeg skal ikke bruge en pind med et hestehoved på........vel ?:iagree:

merc

Ja ja ja Rene,,,, Problemet er

Indlægaf merc » 4. dec 2008, 12:50

Ja ja ja Rene,,,,

Problemet er bare, når der kommer andre ind i min garage, giver det en masse idèer, som igen betyder at jeg får en masse mere arbejde og skal bruge en masse flere penge. Jeg vil derfor foreslå, at hvis I kommer og besøger mig i min garage, at I husker at tage jeres benzinkort og jeres punge med.:hurray:

Nej, spøg til side. Det er en super idè. Specielt hvis jeres fingre sidder rigtigt skruet på, så I kan hjælpe ..... :) :rofl::Chevy_anim:

Brian

C4JOY1

Hjælp

Indlægaf C4JOY1 » 4. dec 2008, 18:24

Hej Brian
Hvis du vil have jeg ser på mens du laver noget kommer jeg gerne forbi og drikker dit rødvin, det kan jeg gøre i timevis.
hilsen
Leif

Martedal

Velkommen i min UOPVARMEDE og

Indlægaf Martedal » 4. dec 2008, 20:31

Velkommen i min UOPVARMEDE og råkolde garage, med bring varemkanon eller 35 hårtørrere:hat:

Spøg til side.. det er en superide, man kunne jo udnævne et par weekender og de åbne garage kunne lave en tråd på forummet.

Martedal

Nillerdrengen. #531

Super ide. Jeg må hellere se

Indlægaf Nillerdrengen. #531 » 5. dec 2008, 10:38

Super ide.
Jeg må hellere se at komme i gang med at få bygget min garage. (55 m2)
Byggetilladelsen er ankommet, og byggeriet er godkendt.

Niels

Jes # 454

Garage besøg

Indlægaf Jes # 454 » 5. dec 2008, 19:05

Jamen Niller, du skaffer alle materialer og inviterer bare de friske klubmedlemmer til kaffe og garage besøg. At garagen så lige skal bygges først, ja de er vel ikke sarte, der er forresten flere tømrer i klubben. Laver du arrangementet her medens det er koldt går det nok hurtigere med projectet.
mvh Jes, (jeg tager intet honorar for mine gode ideer)

ps. superide med besøg hos hinandens

merc

Jubiii jeg glæder mig allerede,

Indlægaf merc » 5. dec 2008, 23:42

Jubiii jeg glæder mig allerede, I har nemlig ikke set mig med en hammer i hånden og da slet ikke hvordan jeg kan svinge den :cheers2:

Iøvrigt har jeg varmepumpe i min garage, så her er dejligt varmt, så I kommer bare hvis I har kolde hænder :coolgleamA: Alle er velkomne.

Brian

Brugeravatar
Anders #258
Geografisk sted: Skælskør

Super idé med garagebesøg, når

Indlægaf Anders #258 » 6. dec 2008, 11:18

Super idé med garagebesøg, når vi nu ikke mødes til træf i vintersæsonen...- det kunne også give mulighed for at få idéer/erfaring fra andres biler, og selvfølgelig fastholde dét vi alle er her for: et godt netværk med udgangspunkt i corvetten...

:hurray:

Tilbage til "Generelt forum"