Et af de største problemer med sæder til C3 Corvetten er at de ofte bliver for høje til at man sidder korrekt, det er ikke specielt rart at kigge ud over ruderammen når man kører :)
Det var pokkers ...
Har ellers fået fortalt at det bare var et justerings spørgsmål , ryglænet skulle helt tilbage så skulle den være i vinkel :gnorsi::gnorsi::gnorsi:
sæder c3
-
Et af de største problemer
Et af de største problemer med sæder til C3 Corvetten er at de ofte bliver for høje til at man sidder korrekt, det er ikke specielt rart at kigge ud over ruderammen når man kører :)
Det var pokkers ...
Har ellers fået fortalt at det bare var et justerings spørgsmål , ryglænet skulle helt tilbage så skulle den være i vinkel :gnorsi::gnorsi::gnorsi:
Allan.
De sæder du købte af mig er ikke af denne type, men en anden.
De beslag der fulgte med sæderne du købte, havde en afstand fra tracks, og ned til gulvet. Den afstand skulle du kunne fjerne , og derefter, svejse en laske på, der gør at du kan monterer sæderne i rette højde.
De sæder Brian har afbilledet en de sæder jeg fik fat i, men med en komplet funktionsdygtig ramme, og slæde, hvilket er ret svært at få fat i.
Allan. De beslag der fulgte med
Allan.
De beslag der fulgte med sæderne du købte, havde en afstand fra tracks, og ned til gulvet. Den afstand skulle du kunne fjerne , og derefter, svejse en laske på, der gør at du kan monterer sæderne i rette højde.
De sæder Brian har afbilledet en de sæder jeg fik fat i, men med en komplet funktionsdygtig ramme, og slæde, hvilket er ret svært at få fat i.
• ...købte og købte....Der var popnittet lasker direkte på understel ,De kunne ikke komme længere ned .. sæderne er videre og ny køber er informeret herfra
Brian. Problemet som jeg ser
Brian.
Problemet som jeg ser det er at der er masser af sæder til salg MEN ingen tracks eller beslag, og det er det der er hurdlen i dette. Min mand i USA har brugt næsten 5 mdr. På at finde tracks m.m. der duer.
Niels
Hej Niels,
Så må du lære ham at bruge ebay, hvis det ikke findes på ebay over en måned findes det nok ikke xmas
/drillenissen
http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_dmptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories?_nkw=seat+track++corvette&_sacat=0&_fromfsb=&_trksid=m270.l1313&_odkw=seats+corvette&_osacat=0
-
Tak for alle svar det ender
Tak for alle svar
det ender nok med renovering af de gamle sæder, jeg kan godt li at sidde lavt.
Piet har du et billede af dine sæder, det er logoet jeg er ude efter, har du eventuelt en fil jeg kan låne, ?
Chr.
det ender nok med renovering af de gamle sæder, jeg kan godt li at sidde lavt.
Piet har du et billede af dine sæder, det er logoet jeg er ude efter, har du eventuelt en fil jeg kan låne, ?
Chr.
Jeg skal se om jeg
Jeg skal se om jeg kan finde et billede frem, jeg hardesværre ikke nogen grafik fil på logoet, da jeg bare gav saddelmageren et billede de lavede det ud fra.
-
Her er foreløbig et.....:rant: C3
Her er foreløbig et.....:rant:
C3

C3