Club Lokale
Du kan sætte datoen lige
Du kan sætte datoen lige som det passer dig, vi skal nok få det til at passe ind.
Du kan sætte datoen lige
Du kan sætte datoen lige som det passer dig, vi skal nok få det til at passe ind.
Hej Lasse.
Hvornår åbner du en afdeling Jylland ??? :toetap05: :D
/Thomas..
Hæææ Thomas Lasse siger han aldrig
Hæææ Thomas
Lasse siger han aldrig åbner en afdeling herover, da vi er for store bønder:spam: og har ikke forstand på finere automobiler:streger:
34
Hilsen Bondemand:piggy:
Lasse siger han aldrig åbner en afdeling herover, da vi er for store bønder:spam: og har ikke forstand på finere automobiler:streger:
34
Hilsen Bondemand:piggy:
- Vedhæftede filer
-
- lysmand.jpg (20.56 KiB) Vist 6354 gange
-
Du kan sætte datoen lige
Tak jeg indkalder så til fælles Club-aften 21-11-08 kl 19
Tilmelding sker her bare for en sikkerhedsskyld, så jeg ikke skal side og holde
Lasse med selskab alene, så dem der kan bage og vil, må gerne melde at de
kommer med kage. Det er med vilje, at jeg vælger denne dag så kort efter
generalforsamlingen, så der kan snakkes om.............. ja hvem ved ?:svengo:
Rene, så kan i tale
Rene, så kan i tale om mig.
Det er en fredag Rene, og ligepræcis den fredag skal jeg til fest, og jeg ved med sikkerhed at jeg bliver uhyre beruset, så jeg kommer ikke.
Lykkemark
Det er en fredag Rene, og ligepræcis den fredag skal jeg til fest, og jeg ved med sikkerhed at jeg bliver uhyre beruset, så jeg kommer ikke.
Lykkemark
Hej Rene Alle dage bare ikke
Hej Rene
Alle dage bare ikke fredage! Der kører jeg "taxi" med ungerne til ridning og karate......
Mvh Jørn
Alle dage bare ikke fredage! Der kører jeg "taxi" med ungerne til ridning og karate......
Mvh Jørn
-
Ærgerligt. Fredage er heller ikke
Ærgerligt. Fredage er heller ikke så
gode for mig hvad angår Vetteaftener. Vil gerne deltage på andre aftener, eller weekend dage.
C3
gode for mig hvad angår Vetteaftener. Vil gerne deltage på andre aftener, eller weekend dage.
C3
Klub aften
Hej Rene.
Jamen jeg kan godt fredag d. 21. og kommer gerne, jeg kan tage en Citronmåne med. mvh Jes
Jamen jeg kan godt fredag d. 21. og kommer gerne, jeg kan tage en Citronmåne med. mvh Jes
Hej Rene Jamen, jeg er da
Hej Rene
Jamen, jeg er da også med, så vi ses nu på fredag.
Med V8 hilsen
CV70
Dan
822
:sifone:
Jamen, jeg er da også med, så vi ses nu på fredag.
Med V8 hilsen
CV70
Dan
822
:sifone: