GF 2008

Alm. snak
John #817

re:GF 2008

Indlægaf John #817 » 20. sep 2008, 17:01

(udmeldt) ClausX

Re: GF 2008

Indlægaf (udmeldt) ClausX » 21. sep 2008, 16:06

Forslaget om klubtilskud til fælles bustransport til Generalforsamlingen vandt ikke tilslutning i bestyrelsen, som just har haft en afstemning herom.
Til gengæld vil emnet (klubtilskud generelt) blive et punkt på dagsordenen under Generalforsamlingen. 
MVH
Claus

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 21. sep 2008, 17:37

Findes der overhovedet noget den nuværende bestyrelse kan blive enige om? 
Hvis i havde siddet som bestyrelse i et hvilken som helst virksomhed, havde i kuldsejlet denne på rekordtid, kommer til at tænke på Roskilde Bank.
Når man sidder i en bestyrelse i en klub, skal man kunne varetage de almene interesser hos medlemmerne og ikke kun sine egne. Man bør også behandle medlemmers forslag og give respons herpå, og ikke give hele bestyrelsen mundkurv på ved enhver lejlighed. 
Jeg ved at dette indlæg sandsynligvis vil blive krævet slettet af mindst et bestyrelsesmedlem, ligesom flere af mine tidligere indlæg.
Dette er ikke et angreb på et eller flere enkeltstående bestyrelsesmedlemmer, men på hele bestyrelsen som efter min mening har spillet totalt fallit.
Jeg synes at denne bestyrelse har kvalt enhver form for initiativ fra de enkelte medlemmer.

Jeg håber at rigtig mange møder op til GF.
Jeg vil mandag finde en pris for fællestransport fra sjælland, og starte en ny tråd hvor man kan tilmelde sig.

Lasse Grebart

Gæst

Indlægaf Gæst » 21. sep 2008, 17:53

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 21. sep 2008, 18:59

Det lyder som om vi har os et nyt bestyrrelsesmedlem, med sådan en udtalelse ? 

/Thomas..

merc

Indlægaf merc » 21. sep 2008, 19:34

Lasse,,,

Du skal være glad, du får da svar på dine spørgsmål.

Jeg har stillet flere spørgsmål, uden at få noget som helst svar.

Jeg har det lidt sådan, hvis man ikke har tid eller lyst til at være i en bestyrrelse ,

må man gå af.

Nu skriver jeg jo igen, noget negativt på siden, som jeg rigtig gerne ville have haft på et lukket forum, da det ikke vedkommer andre end klubbens medlemmer.

Udover det, syntes jeg, det kunne have været fint, hvis vi kunne diskutere div spørgsmål inden GF. For det ville jo være dumt hvis GF skulle være som den plejer, dvs at formanden sætter sig ned og fortæller hvordan året er gået, det ved vi jo alle = af HT og så begynder folk at diskutere hvem der har gjort hvad, det er fuld kommen lige meget og spild af tid. 

Nej, vi skulle hellere starte med at få valgt en ny bestyrrelse, der kan arbejde sammen og derefter kan sidde vi alle sidde med den nye bestyrrelse og aftale hvordan det nye år skal foregå og ikke som vi plejer : få valgt en ny bestyrrelse og gå hjem.. og så tro at det hele bare er i orden. Jeg ved ikke, om det kræver nogle vedtægtsændringer eller hvad. Det vigtigeste er, at vi får en klub hvor alle kan være i.

Det kunne være super, at få en lille smule mere åbenhed og det tror jeg at man kan få på denne måde.

Brian

usa1#137-841

Indlægaf usa1#137-841 » 21. sep 2008, 20:44

Jeg gik straks ind på MIN SIDE, det kunne da ikke være rigtigt at man endnu ikke havde oprettet et lukket forum.
Joo, mange andre tiltag er der lavet, men et lukket forum til gavn for medlemmerne og kun medlemmerne, nej det var der ikke.
Hvorfor ikke Det er da længe siden at rigtig mange medlemmer efterlyste dette.

Jeg forventer faktisk et svar.
Hvordan var det lige med hensyn til fuldmagt, til et medlem der møder op til 
generalforsamlingen  
Jeg en selv forhindret i at komme, men ville gerne gøre min stemme gældende.

Hilsen Flemming.

Gæst

Indlægaf Gæst » 21. sep 2008, 21:15

Hej. jeg er også en smule frusteret,    vedr. ';lukket forum,'; David lovede at det var klar senest 1 august 2008  David har nu fået hjælp af Lykkemark til at få hjemmesiden op og stå, så mon ikke der sker noget nu.
jeg vil gerne komme med flere oplysninger men vil gerne vente til vi får et lukket forum.

Stk. 6 Kun medlemmer med aktivt medlemskab har stemmeret. Et aktivt medlem kan give et andet aktivt medlem fuldmagt til at lade sig repræsentere på generalforsamlingen. Fuldmagtsgiveren skal orientere et af bestyrelsesmedlemmerne herom senest tre dage før generalforsamlingen.

mvh.
Per

merc

re:GF 2008

Indlægaf merc » 21. sep 2008, 21:41

Per du må tage dig lidt sammen. Hvis du mener at bestyrrelsen har svaret på mit spørgsmål vedr. lukket forum. Den eneste der har svaret er webmarsteren..... kik selv på tråden. Han skriver : no problem. Hvis det er et svar, så ved jeg altså snart ikke hvad?????

Man ved jo ikke om I overhoved har snakket sammen om dette emne.

Brian

merc

Indlægaf merc » 21. sep 2008, 22:36

Hej lasse,

Jeg syntes faktisk, at bestyrrelsen gør det eneste rigtige vedr. bustransport. Jeg syntes ikke, man skal bruge penge på bustransport, når man ikke kan give penge til medlemmer der forsøger at lave træf/sammenkomster. 

Det er jo ikke så meget, at jeg er imod at klubben yder tilskud til en bustransport, det er mere dèt, at man ikke vil yde tilskud til fagligt aktivitet. 

Brian

Tilbage til "Generelt forum"