gearkasser
gearkasser
Hey Karsten
Tremec THO 600 vil du mene den er lige til at sætte på ,uden at skulle rykke motoren frem ?
1975 dollar + fragt ,told , moms , nogen idè om hvad det løber op i leveret til ens dør ?
mv8
Allan
re:gearkasser
vi burde lave en 20 fods klubcontainer som gik afsted f.eks 1 januar !
-
Re: re:gearkasser
hej allan
Hvis du kører automat nu så skal du selvfølgelig have dele som:
- Pedaler
- Svinghjul
- Kobling
- Z rør + link
- koblingshus(bell-hause)
Hvis ikke, kræver det kun en ny skifter arm, bagerste gearkasse ophæng(det kan modificeres selv) samt modificering af kardan. alt i alt en nem opgave hvis man er lidt fingernem.
Prisen ja, vi må have gang i den container
Ellers vil luftfragt nok løbe op i ca. 3000,- samt 29 % i told/moms af købsprisen + fragtudgifter.
Mvh
Karsten Horn
Hvis du kører automat nu så skal du selvfølgelig have dele som:
- Pedaler
- Svinghjul
- Kobling
- Z rør + link
- koblingshus(bell-hause)
Hvis ikke, kræver det kun en ny skifter arm, bagerste gearkasse ophæng(det kan modificeres selv) samt modificering af kardan. alt i alt en nem opgave hvis man er lidt fingernem.
Prisen ja, vi må have gang i den container

Mvh
Karsten Horn
automat gear
..... Er det ikke det man kører med i en kaffekagesedetslotklub
Grunden til jeg spørger ,er fordi det kan lade sig gøre at pille M20 èrn ned uden at flytte motoren . Jeg ved at Steffen havde lidt problemmer med sin 5 trins med ikke at den kunne komme forbi bell hause . Hvad løsningen blev er jeg ikke klar over... Steffen er du der !!!
container jo da

Grunden til jeg spørger ,er fordi det kan lade sig gøre at pille M20 èrn ned uden at flytte motoren . Jeg ved at Steffen havde lidt problemmer med sin 5 trins med ikke at den kunne komme forbi bell hause . Hvad løsningen blev er jeg ikke klar over... Steffen er du der !!!
container jo da

re:gearkasser
Allan !
Nu har jeg kigget på din 'profil' igen.
Fortæl lige lidt om din motor/bil.
/John
Nu har jeg kigget på din 'profil' igen.
Fortæl lige lidt om din motor/bil.
/John
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Det kunne da være rigtig interessant at samles om en klubcontainer...- mange går nok allerede nu og forbereder indkøbene til vinteren.
Har vi nogen shipping-folk i klubben eller andre med kontakter, der har mod på at stå for initiativet?
Jeg er ihvertfald også klar på at lægge bestillinger ind, hvis nogen har mod på at stå for det.
Har vi nogen shipping-folk i klubben eller andre med kontakter, der har mod på at stå for initiativet?
Jeg er ihvertfald også klar på at lægge bestillinger ind, hvis nogen har mod på at stå for det.
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Re: gearkasser
Hej Allan
Prøv at kigge på dette link fra corvetteforum - her har David tidligere postet et indlæg i tråden omkring installation af 5-trins, med billeder fra da han lagde min i - http://forums.corvetteforum.com/showthread.php?t=1808350&highlight=
Mvh. Anders
Re: gearkasser
Kører med sådan en ';fætter'; på 2 år.
Og det virker bare...........super nem installation ( måtte slibe 5 mm af fiberen indendørs).
Men ellers en virkelig fin løsning...........særligt 5 gear
.
Alt hvad der skal bruges til montering er med ( bortset fra måleur som du/i kan låne af mig gratis).
Den gearkasse kan virkelig anbefales.
Og det virker bare...........super nem installation ( måtte slibe 5 mm af fiberen indendørs).
Men ellers en virkelig fin løsning...........særligt 5 gear

Alt hvad der skal bruges til montering er med ( bortset fra måleur som du/i kan låne af mig gratis).
Den gearkasse kan virkelig anbefales.