er der nogen der kan hjælpe mig med et hurtigt svar, jeg har knækket et tændrør og jeg skal til riberhøj imorgen.
jeg satte nye tændrør i da jeg renoverede motoren. Det er en 454 2 bolt fra 73 med edelbrock performer kit og støbejerns toppe, lidt højere stempler og headders.
Da jeg knækkede tændrøret tænkte jeg, nå du sætter bare et af de gamle i, men de ser helt anderledes ud, så jeg er ikke klar over hvad der skal sidde i
de gamle hedder autolite 26 og de nye hedder champion RV15YC4 er de forskellige? og kan jeg godt køre med 7 champion og 1 autolite
mvh Martin
tændrør
Re: tændrør
Hvis det hjælper dig så kan jeg oplyse følgende:
Champion RV15YC4 erstatter NGK T6PR-U & W14LM-U, NIPONDENSO 3606 & W9EO, BOSCH 458.
Champion RV17YC erstatter derimod Autolite 26 og NGK UR4
/Svein
Champion RV15YC4 erstatter NGK T6PR-U & W14LM-U, NIPONDENSO 3606 & W9EO, BOSCH 458.
Champion RV17YC erstatter derimod Autolite 26 og NGK UR4
/Svein
Re: tændrør
tak for svaret
ved at kikke på de forskellige fabrikanters hjemmesider tror jeg, at jeg har fundet ud af, at den eneste forskel er at champion tændrøret er lidt koldere end autolite 26
mvh Martin
ved at kikke på de forskellige fabrikanters hjemmesider tror jeg, at jeg har fundet ud af, at den eneste forskel er at champion tændrøret er lidt koldere end autolite 26
mvh Martin