Kære Vette-venner,
Er der nogen som har interesse i at få deres Vette med i en musikvideo??? I så fald kontakt venligst Shaky Gonzales direkte.
Vettehilsen
Claus
Denne mail er genereret fra Kontakt siden på CCD
Navn : Shaky Gonzalez
Telefon: 26194983
E-Mail : shakypost@hotmail.com
Hej Claus. Skriver til dig ang. en musikvideo jeg skal lave for en pige som hedder CLAIRE ROSS BROWN, bedst kendt fra TV serien KLOVN. Vi kunne godt tænke os at have en sort Corvette, helst convertible med i videoen. Tror du at du kan hjælpe os med at formidle dette til klubbens medlemmer? Det ville dreje sig om to dage nærmere bestemt d. 6. & 7. september. Om lørdagen d. 6 skulle det være udendørs optagelser i ca 4 timer og om søndagen d. 7. skulle det være indendørs også i ca. 4 timer. Bilen skal ikke køre så meget og om søndagen skal den faktisk bare stå stille foran en GREENSCREEN! Håber at du kan hjælpe os Claus. På forhånd tak Med venlig hilsen Shaky Gonzalez
'Linselus' søges
-
re:
OPDATERING:
Shaky Gonzales fandt en sort Vette fa Jylland via denne henvendelse, men vedkommende har desværre nu meldt afbud. Jeg videregiver hermed desperat efterlysning fra Claire:
Navn : Claire Ross-Brown
Telefon: 51 20 54 06
E-Mail : crb@c.dk
Hi Claus - Quick re-cap: We need a black Corvette for my music video this weekend. Shooting dates: Saturday 6th September approx: 9am-12 at Gl.Køgelandevej 22, 2500 Valby, and Sunday 7th the same time at Minerva Film Studios, Baldersgade 6, 2200 Kbh N. (9am-12 -middag) Any help is greatly appreciated. Many thanks, Best Claire
Shaky Gonzales fandt en sort Vette fa Jylland via denne henvendelse, men vedkommende har desværre nu meldt afbud. Jeg videregiver hermed desperat efterlysning fra Claire:
Navn : Claire Ross-Brown
Telefon: 51 20 54 06
E-Mail : crb@c.dk
Hi Claus - Quick re-cap: We need a black Corvette for my music video this weekend. Shooting dates: Saturday 6th September approx: 9am-12 at Gl.Køgelandevej 22, 2500 Valby, and Sunday 7th the same time at Minerva Film Studios, Baldersgade 6, 2200 Kbh N. (9am-12 -middag) Any help is greatly appreciated. Many thanks, Best Claire
-
Re: re:
Ja, det var jeg så ikke klar over!
Jeg forstod på Claire, som også ringede til mig, at hun har en del sponsorer i ryggen, så mon ikke benzin-penge m.m. er noget der kunne forhandles om?
Vettesmil
Claus
Jeg forstod på Claire, som også ringede til mig, at hun har en del sponsorer i ryggen, så mon ikke benzin-penge m.m. er noget der kunne forhandles om?
Vettesmil
Claus