Er der nogen der har hørt noget efterfølgende???
PFT / Claus
Afgift retur ifb den nye lovændring
-
re:Afgift retur ifb den nye lovændring
Hej! Havde kontakt til skat i juni måned, hvor jeg fik at vide at jeg skulle indsende alt vedr. min bil. Har endnu ikke hørt fra dem, men har lige rykket for svar idag. Skat er jo ikke de hurtigste. Vil skrive her på siden når jeg får svar.
Hilsen Johnny # 819
Hilsen Johnny # 819
Re: re:Afgift retur ifb den nye lovændring
Nogen der ved hvor langt de går tilbage med tilbage betalingerne ?
Der har været skrevet mangt og meget omkring og linket op til tingene ( kan desværre ikke finde det på skat.dk længere ).
Jvt tidligere links her og der var skæringsdatoen ##-04-2007 og private skulle ikke gøre noget aktivt. Nogen der kan huske finde links m.v. ??
Er fra MCd har fået denne besked - og det harmonerer jo ikke med tidligere oplyste ting ?!?!?!
http://www.mustangklubben.dk/forum/vis_opslag.asp?ID=139637&grp=1
/Claus
Jvt tidligere links her og der var skæringsdatoen ##-04-2007 og private skulle ikke gøre noget aktivt. Nogen der kan huske finde links m.v. ??
Er fra MCd har fået denne besked - og det harmonerer jo ikke med tidligere oplyste ting ?!?!?!
http://www.mustangklubben.dk/forum/vis_opslag.asp?ID=139637&grp=1
/Claus
-
Hejsa
Jeg undersøgte det for nogle uger siden og fik at vide at man skal møde op personligt hos SKAT hvor de foretager en vurdering - dog kan man max. få den i sin tid betalte afgift minus 15% tilbage efter at man har dokumenteret at bilen er i andet land.
Lars
Jeg undersøgte det for nogle uger siden og fik at vide at man skal møde op personligt hos SKAT hvor de foretager en vurdering - dog kan man max. få den i sin tid betalte afgift minus 15% tilbage efter at man har dokumenteret at bilen er i andet land.
Lars
-
Jeg har talt med en dame fra skat, og sendt dem en mail ang. en revurdering af bilen, sammen med alle de relevante oplysninger.
Jeg fik et tilbagesvar, at der ville gå ca. 3 mdr. Inden jeg kunne forvente et svar.
Nej skat er ikke de hurtigste når der skal gives penge ud.
Jeg fik et tilbagesvar, at der ville gå ca. 3 mdr. Inden jeg kunne forvente et svar.
Nej skat er ikke de hurtigste når der skal gives penge ud.
Vi forhørte os ved Skat i Aalborg i midten af juli, her sagde de at de først skulle have behandlet alle ansøgningerne, om tilbagebetaling, fra forhandlere. Derefter ville de gennemgå de privates afgifts-indbetalinger. Vi skulle ikke gøre noget aktivt. Og vi venter stadig.
Karen og Morten
Karen og Morten
-
Jeg afleverede ansøgningen den 25 Maj, og har ikke fået svar endnu.
Da jeg ringede i sidste uge, sagde de at de lige var startet på Maj måned, så der går vel 14 dage endnu.
De oplyste så, at når jeg havde fået vurderingen, skulle jeg så sende dokumentation for at bilen var ført ud af landet, og at der så ville gå yderligere 3 uger.
Jeg har dog forlods sendt kopi af den Spanske registreringsattest, så må vi se om det hjælper på hastigheden.
Tænk om vi andre var så lang tid om vores arbejde, så døde vi af sult.
Hilsen Flemming.
Da jeg ringede i sidste uge, sagde de at de lige var startet på Maj måned, så der går vel 14 dage endnu.
De oplyste så, at når jeg havde fået vurderingen, skulle jeg så sende dokumentation for at bilen var ført ud af landet, og at der så ville gå yderligere 3 uger.
Jeg har dog forlods sendt kopi af den Spanske registreringsattest, så må vi se om det hjælper på hastigheden.
Tænk om vi andre var så lang tid om vores arbejde, så døde vi af sult.

Hilsen Flemming.

Jeg har lige snakket med SKAT Aarhus, jeg skal ikke gøre noget som privat person. De gik igang for ca. 14 dage siden, de forventer det tager flere mdr. inden de er færdige.
Reglerne er helt klare (fortale hun), som privat person, skal man ikke gøre noget, og pengene kommer af ';sig selv'; :-)
Reglerne er helt klare (fortale hun), som privat person, skal man ikke gøre noget, og pengene kommer af ';sig selv'; :-)
Der er skrifteligt nyt i sagen - se nederst i dette link:
http://www.mustangklubben.dk/forum/vis_opslag.asp?grp=1&originalID=&id=129703
Go dag
Claus
http://www.mustangklubben.dk/forum/vis_opslag.asp?grp=1&originalID=&id=129703
Go dag
Claus