Bestyrelses referat.

Alm. snak
LasseG436

Re: Bestyrelses referat.

Indlægaf LasseG436 » 10. aug 2008, 19:31

Til GF foreslog jeg at vi gjorde ekstra meget ud af Viking run 2008, jeg tilbød min hjælp, samt et væsentligt tilskud til udgifterne i forbindelse hermed.

Dem der arrangeret CCDs deltagelse på Viking run 2008 burde skamme sig over deres indsats. Når man både tilbyder sin hjælp, samt økonomiske støtte, men alligevel ikke bliver inddraget regner man med at der er styr på tingene og rigeligt med midler til at finansere det, så meget desto mere bliver man skuffet over den SÆRDELES PINLIGE indsats der var lagt i arrangementet.

Lasse

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 10. aug 2008, 20:50

Så er vi der igen  .... 

Kan nogen fortælle mig hvilke mærke klubber der havde et fælles telt på deres stand ?....  nå ikke måske Roskilde amerikaner klub kan 

Hvad var der galt med de borde ccd medlem kowa havde stillet til rådighed . Både rødvin/øl og medlemmer brugte et af dem  

tja efter1 års medlemskab,og beskrive pladsen som kedelig  vil jeg foreslå at der ses på billederne af VR 2002 og 2004 .Hva ba...

Både Jørgen , Brian og David var for det meste at finde på pladsen ,så der var rig mulighed for at komme af med sin RINGE luft 

Selv lavede jeg ikke en fløjtende fis , det lod jeg Steffen om inde i Firstmile shoppen ( fy Steffen ) . Jeg fik set min dansepartener Marianne dybt i øjnene ,og aftalt et par snedige trin ,der overgår Lykkemarks beskrivelse . Nassede en øl af Grethe , sparkede dæk sammen med Allan Krageben et par timer , vi havde jo ikke set hinanden i 2 år . Gik glip af Mia`s hjemmebag ... Hvem spiste den ?? Bumelumbumelum hyggede mig de par timer om lørdagen

Fint indspark Thomas

david

Indlægaf david » 10. aug 2008, 21:05

her er han så set lørdag på Viking, travolta-light :-)

(udmeldt) Henrik Berg

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 10. aug 2008, 21:07

Hej

Som sådan manglede, der ikke noget på vores stand. Der var flag, flag og flere flag. Idag søndag- da vi kom stod vi ca. 10 personer og nød synet af alle 4 til 6 biler, det var så smukt, græsset gav en perfekt ramme om hver bil. Da regnen satte ind, kunne vi kun grine af de andre som ikke havde tag over hoved. FIRSTMILE praler af, at de har en god service, dette måtte jeg afprøve med en lille kommentar til Carina om deres service og at bænken var våd- vupti og straks hentede hun et plastikovertræk, så jeg ikke blev våd af bænken ,da jeg kikkede op og så på regnen, sprang hun straks efter en paraply,
åh shit -  nu skal jeg holde en paraply for ikke at blive våd, men nej - der var superservice hos Firstmile, hun holdt paraplyen lige til regnen holdt op, en kop kaffe fik jeg også, så jeg kunne få varmen indeni. En stor tak til Carina uden hende var min sideskilling klasket sammen, mit tøj vådt. Det var et supertræf, hvor man følte sig et med naturen på CCD standen.

Henrik

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 10. aug 2008, 21:17

Ordensreglement på Viking Run 2008

1. Det er IKKE tilladt at have nogen form for åben ild på pladsen, alt brug af grill SKAL foregå på
 - de indrettede grillpladser.  

2. Camping er kun tilladt på de indrettede områder.  

3. Campingvogne, telte og biler må IKKE placeres sammen. 

4. Biler skal holde på de afmærkede P-pladser. 

5. Campingvogne SKAL placeres med 3m mellemrum i campingvogns rækkerne.  

6. Telte må kun ligge i de afmærkede telt rækker. 

7. Autocampere af ikke amerikansk oprindelse, henvises til campering i det særlige område til 
 - højre for indgangen. 

8. Det er dit ansvar, at sikkerheds afstanden bliver overholdt når du camperer. 

9. Burnout eller græspløjning er ikke tilladt på Viking Run, og vil medføre omgående bortvisning 
 - fra træffet. 

10. Da træffet er omfattet af den normale færdselslov, er det ikke tilladt at køre på pocket bike
  -  og lignende på træfpladsen. 

11. Følg altid de henvisninger der gives af Viking Run Crew

ccc-1101

Indlægaf ccc-1101 » 10. aug 2008, 21:34

Hej Allan  271     
Du havde jo ikke brug for tag over hovedet din bil noget ikke at blive kold      
MVH Dan

C4Vette

Indlægaf C4Vette » 10. aug 2008, 21:52

hej alle - man skal godt nok være hurtig for at følge med her..........

Tak til alle deltagere for en dejlig lørdag på Viking Run.....
....og tak til Allan'erne for dansene, både de virkelige og de knap så hårde...  ............

Og ja, det ville ha været dejligt med et lille partytelt/pavillion - men da godt vi havde flagene til at hænge Knud's lygte op i så vi kunne se til at sidde og råhygge med alt muligt på bord/bænk til langt ud på natten......

Det er jo åbenbart umuligt at diskutere - langt mere blive enige om - hvad der skal til for at et træf er en succes - her på forum.
Måske det var nemmere simpelthen at vedtage på forhånd hvad folk gerne vil have på simpel demokratisk vis, vi er vel alle med til at bestemme hvad vores penge skal gå til.....

Men vi ses jo de fleste af os igen om 14 dage, så kan vi jo diskutere hvad der kan lade sig gøre og ikke.

Ha det godt så længe...

Vette hilsen
Marianne

cjh-904

Indlægaf cjh-904 » 10. aug 2008, 21:53

Kære Allan

Hvis det er mig du hentyder til med 1 års medlemsskab, så må jeg korrigere dig, da det er 2 år i dag 
Jeg har nok på nuværebde tidspunkt deltaget i flere Corvette arangementer end du har, og derfor set væsentligt flere der var mere vellykket.

Vedr. ordensreglementet:
Der var da masser af telte på klub standene, så sikke noget vrøvl med at der ikke må opsættes telte!! der var jo ikke tale om overnatningstelt!

Min kritik går udelukkende på at der var afsat mange penge til dette arrangemet, beskrevet i bestyrelses refaratet fra 6 juli, så på det punkt blev det en stor fuser.

Claus Juul

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 10. aug 2008, 23:11

Hej Claus

Ok så 2 år . Viking run er stadig hver 2 år . Hvor mange træf du og jeg har været med til har vist ikke noget med sagen at gøre . Det er Viking Run 2008 vi taler om ik

Ring til Roskilde amerikaner klub ,kik ind på mustang klubbens hj.side forum ,og få bekræftet at der ikke måtte stilles fælles telt op på standene . Grunden er at 2006 gav anledning til meget kritik omkring mustang klubbens fælles telt , så intet vrøvl her du , Kun glæde over de medlemmer der gør en indsats , hvor var din ?

Mht. det afsatte beløb er vi enige , det kunne deles i 2 til de kommende efterårsmønstringer ... Der er endnu ikke nogen der har taget øst-mønstringen 

Resten kan vi tage over den øl du skylder mig

slut herfra

saxet fra mustang klubbens forum hj.side

Hej Peter

Det er absolut ikke vores ønske. Vi havde meget gerne set at vi kunne lave en gentagelse af succesen fra 2006.
Vi havde i går flere samtaler med Viking Run koordinatoren, men fik klar besked på at vi ikke ville få mulighed for at opsætte vores eget telt.

vi henviser eventuelle spørgsmål vedr. Viking Run til arrangørerne af dette.

Anders

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 10. aug 2008, 23:20

Hey Dan

Næ det blev ikke til et af de laaaange træf herfra.... 

mv8 Allan

Tilbage til "Generelt forum"