En stor tak til Hanne og Henrik Berg for en kanon tur til Bornholm. Også en stor tak til alle andre der deltog for behageligt og godt samvær. En særlig tak kommer der også fra Joachim fordi I gider snakke med ham og tak til Jan for bordtenniskampene selvom Joachim tabte den afgørende kamp - han siger han må have revanche til næste år <:-)).
Mange hilsener fra Kim og Joachim
Bornholm En stor tak til Hanne og Henrik
Bornholm En stor tak til Hanne og Henrik
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
-
Re: Bornholm En stor tak til Hanne og Henrik
Også en stor tak til Hanne og Henrik fra os for en kanon god tur, synd for dem der ikke var med.
Sådan en tur får rigtig rystet os sammen, v er klar til næste træf i Trustrup.
Nu må i se at tage jer sammen hvis i ikke er tilmeldt, det kan ikke passe at der kommer flere Nordmænd end Danskere.
Jeg tør godt love jer et kanon godt træf.
Hilsen Flemming.
Sådan en tur får rigtig rystet os sammen, v er klar til næste træf i Trustrup.
Nu må i se at tage jer sammen hvis i ikke er tilmeldt, det kan ikke passe at der kommer flere Nordmænd end Danskere.
Jeg tør godt love jer et kanon godt træf.
Hilsen Flemming.

hej
også tak her fra for det gode træf
ja jeg drømmer stadig om de to smukke unge kvinder
jeg fik samlet op til gudhjem jeg tror det sent bliver
glemt også af de som kun kunne se på fra de andre biler
jeg føler mig syg nu køre til hässleholm syghus og bliver
undersøgt af dem vi ses der ude john.
Hej John
Ja det var godt gået, og et frisk indslag at stjæle 2 piger fra deres kærster!!! de så nu ikke så stolte ud, TI HI
Men John nu skal du også huske at lade alle vi andre komme til at skrive et indslag.
Stor hilsen
Bondemand
Ja det var godt gået, og et frisk indslag at stjæle 2 piger fra deres kærster!!! de så nu ikke så stolte ud, TI HI

Men John nu skal du også huske at lade alle vi andre komme til at skrive et indslag.

Stor hilsen
Bondemand
-
Også tak til arrangører og deltagere herfra. Godt selskab er det vigtigste på en tur som denne.
Jeg stiller gerne op til revanche i bordtennis. Hils Joachim.
Jan
PS. Det humoristisk-sarkastiske indlæg under overskriften 'På vandretur med Corvetteklubben' vil ikke blive bragt.
Jeg stiller gerne op til revanche i bordtennis. Hils Joachim.
Jan
PS. Det humoristisk-sarkastiske indlæg under overskriften 'På vandretur med Corvetteklubben' vil ikke blive bragt.