forlygter
forlygter
Jeg har en vette fra 75 der er begyndt at drille med forlygterne. Når jeg tænder for lyset går den ene lygte halvt op, og falder langsomt ned igen, den anden rører sig ikke.er der nogen som har haft samme problem, og hvis hvad er problemet
Re: forlygter
Hej
Det lyder som et vacum problem, men ring eller skriv til Piet fra firstmile han har de dele samt diagram
du skal bruge
Hilsen
Bondemand
Det lyder som et vacum problem, men ring eller skriv til Piet fra firstmile han har de dele samt diagram
du skal bruge

Hilsen
Bondemand
Hej
Der er linket til en god vejledning til fejlfinding i headlight vacuum under ';Tips/Teknik'; afsnittet herinde:
http://www.club-corvette.dk/findart.asp?nav=2&pp=18
Den brugte jeg selv til at finde fejlen i min. Her var det yderste forsegling i aktuatoren som var mørnet.
I vejledningen står der at man skal investere i en vacuum pumpe for at kunne fejlfinde i systemet, det gjorde jeg nu ikke, jeg brugte menneskets egen indbyggede vacuum pumpe (aka. munden) og det gik fint (slangerne smager ikke særlig godt men lidt må man jo lide for at spare penge)
Karsten
Der er linket til en god vejledning til fejlfinding i headlight vacuum under ';Tips/Teknik'; afsnittet herinde:
http://www.club-corvette.dk/findart.asp?nav=2&pp=18
Den brugte jeg selv til at finde fejlen i min. Her var det yderste forsegling i aktuatoren som var mørnet.
I vejledningen står der at man skal investere i en vacuum pumpe for at kunne fejlfinde i systemet, det gjorde jeg nu ikke, jeg brugte menneskets egen indbyggede vacuum pumpe (aka. munden) og det gik fint (slangerne smager ikke særlig godt men lidt må man jo lide for at spare penge)

Karsten
-
Hej Mink.
Jeg har selv haft nogenlunde samme problem,med mine forlygter.Og fandt ud af at de stødstænger der skubber lygterne op og ned , har en gummitut inde ved acuatoren og den ene var itu.
Jeg købte 2 nye til et par Dollars.og nu kører de perfekt.
Jeg skiftede også lige alle slanger,for en sikkerheds skyld.
Held og lykke..
Hilsen
Michael # 783
Jeg har selv haft nogenlunde samme problem,med mine forlygter.Og fandt ud af at de stødstænger der skubber lygterne op og ned , har en gummitut inde ved acuatoren og den ene var itu.
Jeg købte 2 nye til et par Dollars.og nu kører de perfekt.
Jeg skiftede også lige alle slanger,for en sikkerheds skyld.
Held og lykke..
Hilsen
Michael # 783
Tilbage til "Generelt teknisk forum"