Hejsan
Så blev det min tur til at prøve lidt toldsyn og det gik sku godt vetten blev synet uden bemærkninger. Derefter gik turen videre til SKAT efter 3timers ventetid måtte jeg slippe med ca.26.000kr i afgift.
Så det betyder at jeg endelige har fået min vette fra 73 på plader, så ses derude på de små landeveje
VH
Rasmus Spange
KLAR
-
Re: KLAR
Tillykke med det Så må vi håbe at der står lidt mere sol på programmet det næste stykke tid.
-
Hej
Tillykke og god tur ud i det blå
Henrik
Tillykke og god tur ud i det blå
Henrik
tillykke med synet, og afgiften.
Har selv lige synet min 70'er - den gik også fint igennem, havde dog lige glemt reflekser bagpå! - og er spændt på afgiften. Skal til Skat på mandag.
Hvílket skattekontor var du på, siden det tog 3 timer?
mvh.
Steffen
Har selv lige synet min 70'er - den gik også fint igennem, havde dog lige glemt reflekser bagpå! - og er spændt på afgiften. Skal til Skat på mandag.
Hvílket skattekontor var du på, siden det tog 3 timer?
mvh.
Steffen
-
Hej Steffen
Jeg var på Tårstrup skattekontor. Jeg fik dog fortalt at de bedste dage og komme var helt klart tirsdag og onsdag så det kan jeg anbefale dig at prøve hvis du altså kan vente så længe.
VH
Rasmus
Jeg var på Tårstrup skattekontor. Jeg fik dog fortalt at de bedste dage og komme var helt klart tirsdag og onsdag så det kan jeg anbefale dig at prøve hvis du altså kan vente så længe.
VH
Rasmus
Var på Skattecenter Taastrup idag - og det var ikke nogen speciel hurtig dag for mig Det tog ca. 3,5 timer at komme igennem systemet med afgiftberegning og betaling/udlevering af nr. plader.
Eneste lyspunkt var at afgiften for en 70 BB Cab. var kr. 23.945.
Nå ja der er et lyspunkt mere - det blir godt vejr de kommende dage!!
mvh.
Steffen