medlemsskab

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Gæst

medlemsskab

Indlægaf Gæst » 2. jul 2008, 20:59

Hej Per - helt rigtigt - håber du ser denne meddelelse - jeg kan jo ikke skrive i selve klubsiderne.Jeg har været medlem,og har også skrevet nogle artikler i tidligere CCD klubblade.Gunden til at jeg ikke er medlem er,at jeg kan følge med i alt hvad der foregår i klubben, ved at læse siderne her på internettet.Og - jeg håber da på at vi får en afdeling her på Fyn.For så er jeg indmeldt med det samme.Da jeg har deltaget i klublivet i mange motorklubber her i Danmark siden 1958 må jeg dog indrømme at jeg er en smule underdrejet, når det gælder om at køre langt rundt i landet.Det vil du måske mene er sløvt - men faktisk kan man nå til en form for mæthed. Jeg har været grundlægger af flere motorklubber.Vi har netop holdt 25 års jubilæum i Alfa Romeo Klub Fyn som jeg var med til at starte.Derfor - jeg er med, når en afd. her på øen er startet. Hilsner fra - Lauge

Allan#271

Re: medlemsskab

Indlægaf Allan#271 » 2. jul 2008, 22:58

Hej Lauge

Længe siden....

Surt du ikke er medlem i ccd mere :-( .

Men hva nu det for noget snak om at der starter en klub / afdeling på Fyn 

sommerhilsner
Allan

Allan#271

Re: medlemsskab

Indlægaf Allan#271 » 4. jul 2008, 02:00

Super Lauge !!!!!!!!!

. Så må jeg jo næsten stå for at en streg ved medlemsinfo/Allan # 373 for at hive et '; nyt '; medlem ind i klubben ?

Allan /271

Gæst

re:medlemsskab

Indlægaf Gæst » 4. jul 2008, 12:35

Hej Allan - håber ikke du fik sved på panden ved det ekstra og uventede stykke arbejde du blev udsat for, til trods for at solen skinner og det er rigtig varmt og dejligt.Godt vi fik en snak her på nettet.Jeg var vist ikke så svær 'at hive i land.'Selvom jeg nærmest har vadet rundt i aktiviteter med biler i mange år,så bliver man aldrig helt fri, for den glæde der er, ved netop denne hobby - -(Vettemania).Her i Odense er det snart slut med et specielt dansk
industri æventyr.Danmarks eneste testbane gennem tiderne,er ved at være historie.Min arbejdsplads siden 1974 bliver snart fjernet helt,og erstattet af boligbyggeri og mindre industrivirksomhed.Egentlig trist, at et så specielt stykke asfalt ikke kan bevares.Jeg har brugt banen nogle gange til klubtræf, og træf med venner, som meget gerne ville prøve at køre på banen.Den har også været brugt til cykel løb m.m. Men rigtigt race er den ikke god til.Den hævede kurve kunne måske vise sig at være et farligt bekendtskab.Jeg kan se at der er et træf på Ring Djursland efter ferien.Mon det bliver et tilløbsstykke for Vette folket?Jeg nåede jo at køre på banen i både formel race og sportsvogns klub træf.Det var dengang da der løb vand ud over asfalten nede i skoven, når det regnede - helt sjovt. Well - well,godt at have en god fortid med masser af bilaktivitet at tænke tilbage på.Jeg vil gøre hvad jeg kan for at køre til træf en gang imellem.Det er nemlig ikke lysten der mangler.Kan du ikke lige give et varsel,hvis du vil deltage i et eller andet.Især hvis det viser sig at blive godt besøgt af Vetter.
Hilsner fra - - Lauge

Allan#271

Re: re:medlemsskab

Indlægaf Allan#271 » 4. jul 2008, 13:08

Hej Lauge

Sved på panden ikke her i dk ...Nej.... Er lige kommet hjem fra Italien med op til 40 gr. i skyggen

Se det med at der kommer mange vetter til klubbens træf , lader ikke til at være noget problem mere = SUPER . Klubben er jo vokset gevaldigt de seneste par år . Jeg og mange andre fra klubben ser frem til Viking run . Ved ikke om der er nogle fra jyllands siden der kommer  Vil dog tro at Allan Kragelund dukker op .

Og så lyder rigtig nok Ulrik & Lene`s djursland træf også meget fristende ... Det er kun tiden der må vise om der er tid . 

Er det iår test-banen lukker ? 

Allan # 271

(udmeldt) Henrik Berg

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 4. jul 2008, 13:42

Hej Allan

Tid til Djursland, det er ikke noget man skal finde tid til, det tager man sig tid til. Det er et af de helt fede træf, man ikke skal skal gå glip af.

Henrik

Gæst

Indlægaf Gæst » 4. jul 2008, 22:11

Hej Allan - - 
Tak for mail.
Er netop kommet hjem fra en udflugt til de nordfynske strande.1 af mine venner har sommerhus i området,og han inviterede på en afslappet dag med go' mad og
badebukser - - rigtig skønt.Han har en næsten ny BMW,med en masse elektronik m.m..Der skal næsten sætteskipper eksamen til for at styre den sikkert derudaf.For at dagen skulle blive rigtig fin,tilbød jeg at køre os derop i Vetten,og han brød da ikke ud i krampegråd....faktisk nød han oplevelsen.Og der er jo forskel på en bil med 325 hk'er og så en med 435 rigtige heste.Hvorlænge mon vi kan beholde den dejlige sommer.
Testbanen bliver nedlagt, når kommunen har råd til at sætte arbejdet igang.Jeg kommer en del sammen med vores forrige borgmester Anker Bøje.Han har lovet at give mig en advarsel når datoen nærmer sig.I 1974 da vi indviede banen kørte jeg den første omgang for at markere at vi nu havde fri hastighed på vores egen asfalt.Så jeg vil da gerne være den der slukker og lukker for et herligt stykke vej.
Og det skulle da være i orden.Egentlig skulle det være her i dette forår,men det ser ud til at det varer lidt længere.Jeg tror ikke engang at planerne for hvad området skal bruges til er blevet endeligt fastlagt.Og jeg kan da stadig trille en tur rundt derinde bag hegnet,hvis jeg har lyst til det.De testkørere vi har bruger den da også endnu - og jeg er jo så heldig, at hvis der er travlhed med bilerne,så bliver jeg ringet op for at gi' en hånd - herligt.
Sådan er det - flere Vettehilsner herfra - nyd sommeren og de åbne biler - lauge.

Tilbage til "Snak / off topic"