Er der nogen der ude der kan anbefale et godt bilværksted til Corvette i Billund/Varde/Esjberg/Kolding området ?
Jeg skal have en Power Window motor sat på plads.... Med mindre der er nogen her i forumet der kan lave det.
Kontakt mig gerne.
Værksted søges
re:Værksted søges
Ring til Kjær Jensen Automobiler i Esbjerg Tlf: 4017 1111
Kund er også medlem i CCD. Top serivce!
Kund er også medlem i CCD. Top serivce!
Re: re:Værksted søges
Mange tak for dit tips Lars.
Nu er min kones vette afleveret til Knud.
Rigtig hyggelig at snakke med ham i dag.
Nu er min kones vette afleveret til Knud.
Rigtig hyggelig at snakke med ham i dag.

re:Værksted søges
Hejsa
Jeg leder faktisk også efter en Vette kyndig mekaniker i området omkring København.
Har hentet en fantastisk årgang 72 hjem i dag, men har allerede fundet nogle ting som skal fixes og kunne helt sikker godt bruge noget hjælp fra en erfaren vettepilfinger.
/ngen
Jeg leder faktisk også efter en Vette kyndig mekaniker i området omkring København.
Har hentet en fantastisk årgang 72 hjem i dag, men har allerede fundet nogle ting som skal fixes og kunne helt sikker godt bruge noget hjælp fra en erfaren vettepilfinger.
/ngen
Re: re:Værksted søges
Hvis du søger et værksted nær København, må Nybølle auto være et oplagt emne, jeg og flere andre af mine ';vettevenner'; bruger ham, da han ved alt om corvetter, og han har ikke rodet med andet igennem ca. 30 år.han har iøvrigt selv 4 styks.
Han har tlf. 44 97 14 73, og det er også hans Web-adresse, altså www.44971473.dk
Erik
Han har tlf. 44 97 14 73, og det er også hans Web-adresse, altså www.44971473.dk
Erik