Jej skal have bilen toldsynet i denne uge og har brug for dokumentation for totalvægt.Det står ikke på den amerikanske registreringsattest.
Corvetten er en 350 cab. fra 1972 manuel gear.
Kristian 233
Totalvægt på c3
Re: Totalvægt på c3
Hej Kristian
Jeg plejer altid at gå på nettet og skrive 2-3 reg numrer ned på biler magen til den jeg nu skal afsted med, så kan synsmanden taste det ind og selv se hvad de er opgivet til i totalvægt ;-)
Dog skal du jo altid have en vejeseddel med på din egenvægt
/Claus
Jeg plejer altid at gå på nettet og skrive 2-3 reg numrer ned på biler magen til den jeg nu skal afsted med, så kan synsmanden taste det ind og selv se hvad de er opgivet til i totalvægt ;-)
Dog skal du jo altid have en vejeseddel med på din egenvægt
/Claus
Min 69 conv. har netop været igennem turen, og jeg skulle bare medbringe en vejeseddel fra en ';godkendt'; vægt - mener at den skulle være under 24 eller 48 timer gammel, men hvis du kører på vægten lige inden du skal til syn, så er den da helt frisk
Spørg evt. din synsmand hvilken vejebod tættest på, der er godkendt.
Min vejede 1520 med fuld tank (uden reservehjul, hardtop osv.), og blev ved synet rundet ned til 1450, og dertil lagde synsmanden 250 kg til fører, passager og bagage, så totalvægt blev 1700 kg. - der blev ikke krævet nogen dokumentation.

Spørg evt. din synsmand hvilken vejebod tættest på, der er godkendt.
Min vejede 1520 med fuld tank (uden reservehjul, hardtop osv.), og blev ved synet rundet ned til 1450, og dertil lagde synsmanden 250 kg til fører, passager og bagage, så totalvægt blev 1700 kg. - der blev ikke krævet nogen dokumentation.
Hej Christian
Det eneste du behøver og skal have er en vejeseddel dette er dokumentation.
Vejeseddelen må ikke være gamle, men skal være ny.
Henrik
re:Totalvægt på c3
prøv at se om du kan finde en vejer her på listen i nærheden af dig
http://www.applusbilsyn.dk/til_syn/synstyper/toldsyn/godkendte_vejere_og_maalere/
http://www.applusbilsyn.dk/til_syn/synstyper/toldsyn/godkendte_vejere_og_maalere/
Tilbage til "Snak / off topic"