Hej
Den ene fjernlyspære i min 72er sprang selvfølgelig da jeg stod og indstillede lys idag og skal til syn imorgen, får jeg bare en bemærkning om det, eller kan jeg li så godt lade vær og tage afsted?
Evt. Nogen som har en pære til og ligge i nærheden af 7200 Grindsted???
Syn med defekt fjernlyspære?
Syn med defekt fjernlyspære?
Re: Syn med defekt fjernlyspære?
Hvis det er det eneste de finder, er jeg sikker på du slipper med en bemærkning på synssedlen, om selv at skifte. Samt at det ikke behøver omsyn.
Mvh Smipe
Mvh Smipe
-
re:Syn med defekt fjernlyspære?
Personligt ville jeg også prøve at se om jeg ikke kunne slippe igennem. Hvis altså alt andet virker som det skal. Jeg kørte til syn med lygter hvor pærerne pegede på alt andet end vejen. Det fik jeg ingen bemærkning omkring. Jeg har nok været heldig.
Men bremser og specielt håndbremsen blev testet meget grundigt igennem på min.
Lidt for dårlig håndbremse + manglede stelnummer på rammen resulterede i et omsyn for mit vedkommende.
Men hvis du ikke vil undvære pæren så plejer firstmile at have hurtig levering
http://firstmile.dk/product.asp?product=2980&sub=127
Men bremser og specielt håndbremsen blev testet meget grundigt igennem på min.
Lidt for dårlig håndbremse + manglede stelnummer på rammen resulterede i et omsyn for mit vedkommende.
Men hvis du ikke vil undvære pæren så plejer firstmile at have hurtig levering
http://firstmile.dk/product.asp?product=2980&sub=127
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Re: Syn med defekt fjernlyspære?
Jeg har netop været igennem synet, og der blev slet ikke åbnet for lygter, visker mv. - ikke engang blinklysene blev aktiveret, men synsmanden forventede vel også at det hele var i orden, når nu jeg havde været så grundig med at trækkke grimme røde og sorte ledninger i motorrummet til de ekstra blink, samt monteret med aldeles ucharmerende med strips i gællerne...
Bremser og styrtøj blev der dermod fokuseret på...- og ligesom dig Roald, så skal jeg lige en tur til 2. dags gilde her én af dagene, når håndbremsen virker korrekt og stelnummeret er fuld-svejset og ikke punktsvejset.
Vi ses nok derude snarligt, når de to kvadratiske er monteret...
Mvh. Anders

Bremser og styrtøj blev der dermod fokuseret på...- og ligesom dig Roald, så skal jeg lige en tur til 2. dags gilde her én af dagene, når håndbremsen virker korrekt og stelnummeret er fuld-svejset og ikke punktsvejset.
Vi ses nok derude snarligt, når de to kvadratiske er monteret...
Mvh. Anders
re:Syn med defekt fjernlyspære?
Jeg har også fået synet køretøjer med, stenslag i forruden, revnede lygteglas, defekt hårn og skæve bremser, dog ikke på samme bil, alting går meget nemmere hvis man selv nævner over for synsmanden at man har godt opdaget det og stumperne er bestilt, men det er jo ikke sådan lige til at få sagerne til sådan en gammel bil.