Hej,
Under Turtle Ball Run jammede mit venstre el-vinduesdrev, og naturligvis med ruden halvt nede.
Når man trykker på knappen, ';summer'; det lidt fra døren, og der er også lidt ';støj'; på radioen, dvs. at der er forbindelse, men ruden bevæger sig ikke, og det hjælper heller ikke at trække i ruden medens man trykker på knappen.
Er der nogen, som har erfaring med dette problem, eller ved hvad det evt. kunne være ?
Kan det være rustne føringer eller hvad ?
Håber nogen kan hjælpe.
På forhånd tak.
Nils.
Power window jam
Re: Power window jam
Det lyder som om tænderne er høvlet af på drevet til din regulator
Hvis det er det så kan det repereres ned et simpelt kit

Hvis det er det så kan det repereres ned et simpelt kit

kunne lyde som at dit nylon-geardrev i selve motoren inde i døren er stået af / kammet over i tænderene . Af med dør beklædningen og ind og få fat i motoren
Takker for de hurtige, og som sædvanlig kompetente svar.
Går straks igang imorgen.
Piet ,
Havde du navnet på dén glarmester med de ';sorte striber'; ?
Nils.
Går straks igang imorgen.
Piet ,
Havde du navnet på dén glarmester med de ';sorte striber'; ?
Nils.
Den har jeg også været ude for, heldigvis nåede jeg ikke så langt som at rive døren fra hinanden.
På bagsiden af den blanke hvad skal vi kalde det føler eller kontakt, dvs dimsen du manøvrerer vinduet med, sidder der et brunt hunstik. Jeg havde eksakt de samme symptomer som du beskriver, men det viste sig at der ikke var ordentlig kontakt mellem manøvreknappen og hunstikket. Prøv det først det tager under 10 sekunder.
Mvh
Lykkemark
Tak Bent,
Det var noget i dén retning, jeg håbede, at det gik, for når det ';knaser'; i radioen, tyder det på noget elektrisk; så slipper jeg for at skille døren ad, uden at dét er noget problem.
Jeg tackler problemerne i nævnte rækkefølge.
Jeg vender tilbage, når problemet er løst, med et resultat, forhåbentlig til gavn for andre.
Nils.
Glarmesteren hedder MIchael Bruun 40890186