Hvad vil der kunne ske hvis man hjemtog en bil uden title.
Kan den synes, indregistreres, uden title, eller hvad.
Niels
Registreringsattest
re:Registreringsattest
hvis du kan få den ud af usa kan du også få den indregistreret i danmark med en bill of sale eller lignende, sålænge det er veteran, men det er svært for ikke at sige umuligt at eksportere uden title eller lignende, men hvad har du nu gang i niller :-)
-
Re: re:Registreringsattest
David.
Jeg synes bare at konen skulle ha en.
Nej spøg til side. Jeg har luret på en, men den er uden title. Jeg lurer videre.
Jeg synes bare at konen skulle ha en.

Nej spøg til side. Jeg har luret på en, men den er uden title. Jeg lurer videre.

-
Jeg har aldrig set Titlen på min. Fik den registreret på en Pink Slip - vel en slags vægtafgift kvittering.
C3
C3
Jeg har en Corvette til at stå på havnen i New Jersey, hvor title er blevet væk for dem - Hvordan f..... kan en title blive væk, den er trods alt ikke helt uden betydning !!??
/Thomas..

/Thomas..
-
Hej Thomas
Det er da forhåbentlig ikke din nye C5, der står og vetner i New Jersey? Får så er det s.. da for surt
MVH
Postmand
Det er da forhåbentlig ikke din nye C5, der står og vetner i New Jersey? Får så er det s.. da for surt

MVH
Postmand
Det burde være 112% uladesiggørlig at få en bil ud af USA UDEN en title...
Pinkslip = title... Husker du ikke filmen GREASE?? hvor de kørte om pinkslips - det er de gamle originale papirer fra bl.a. 60 erne...
/Claus
Pinkslip = title... Husker du ikke filmen GREASE?? hvor de kørte om pinkslips - det er de gamle originale papirer fra bl.a. 60 erne...
/Claus
Hej Postmand.
Nej det er denne 70ér - Men C5éren står stadig og griner på havnen, jeg tror snart jeg skal have fundet et andet shippingfirma !!
/Thomas..
Nej det er denne 70ér - Men C5éren står stadig og griner på havnen, jeg tror snart jeg skal have fundet et andet shippingfirma !!

/Thomas..
Thomas
Hvem har du hyret til hjemtransporten?
Hvem har du hyret til hjemtransporten?