Hej Henrik.
du må også meget gerne sende en film til mig, så er der en mere til samlingen, var det en ide at vetteshoppen fik filmene med i deres program, Henrik det er kanon film du laver, og et KANON arbejde du laver for os medlemmer, tak Per.
Jeg laver først filmen når bestillingen kommer, for at holde udgifterne nede (de 70 kr. dækker forsendelse, dvd, dvdtryk, cover, covertryk i ægte billede, tid for at lave en copy.
Jeg laver filmen fordi jeg selv vil have den og giver medlemmer mulighed for at købe den billigt.
Jeg bruger en del tid på at optage den men det er det mindste, efterfølgende bruger jeg rigtig mange timer på filmen.
Denne film brugte jeg 33 timer på at lave.
Hvis vetteshoppen skulle sælge den skulle de købe nogle stykker af filmen eller sende bestilling til mig dette vil nok fordyre filmen lidt med et ekstra led.
Fantastik god film, men fortæl mig lige hvem ham den groftskåret chauffør i den rød C5, er, er det Ron Flemmings afløser, når han vælger at melde afbud.
Jylland er bare så stor,at man ikke kan kende alle jyderne, men jeg tror at han hed Jens bondemand, han har en c5- måske også en traktor, grise, køer samt får. Han var ikke afløser for Ron Flemming men ledte efter sine marker.