OK, jeg besvarer den lige selv :-)
Fandt på at kigge i askebægeret - et sted som jeg ellers aldrig kommer. Og mindsandten der var den ! Nu skal det bare tjekkes om den virker.
Mvh Smipe
4,84 sekund
Re: re:4,84 sekund
Hej alle sammen.
Så er det lykkes at få min smallblock til at kører, så nu er jeg verdensmester i efi, (næsten da)
.
Jeg har også siddet og leget med en G-tech. Jeg syntes nu nok, at det største problem er, at man skal vende den rigtigt når man udlæser.
-men nok om det, nu har vi alletiders mulighed til ikke kun at stå og sparke dæk og ikke kun snakke om hvor hurtig ens bil er.
Tilmeld jer den 24. Maj.
Mvh Brian
Så er det lykkes at få min smallblock til at kører, så nu er jeg verdensmester i efi, (næsten da)

Jeg har også siddet og leget med en G-tech. Jeg syntes nu nok, at det største problem er, at man skal vende den rigtigt når man udlæser.
-men nok om det, nu har vi alletiders mulighed til ikke kun at stå og sparke dæk og ikke kun snakke om hvor hurtig ens bil er.
Tilmeld jer den 24. Maj.
Mvh Brian
Hvis man vil spare lidt penge og ikke har travt. Kan man få en G-tech SS Meter hjem fra Ecklers til ca 1450 kr (med den gældende $ kurs), incl moms og fragt. Det er med USPS. En besparelse på 4-500 kr i forhold til gældende DK priser.
Mvh Smipe
Mvh Smipe
re:4,84 sekund
brian det har du misforstået 4,84 er 4,84 læst forfra, men også 4,84 læst bagfra :-)
snak snak snak . Du taler uden om Brian . Hvor hurtig er så DIN efi-vette ?
Jeg ved godt, tror jeg nok, hvorfor Brian og Christian glæder sig sådan til 24 Maj. Jeg har nemlig hørt et rygte jeg gerne vil dele med jer andre.
Rygtet vil vide, at Connie Hedegård vil være den der smider ';kluden'; når starten går for elimineringen. Rygtet vil vide at hun har sagt ja fordi der kun skal køres 201 meter og ikke Roskilde tur retur.
For der ikke skal være noget ';buh';eri'; kommer hun til hest og ikke i Getz.
Rygtet vil også vide at Allan kommer i naboens Dauphine, men det er som sagt kun et rygte.

Og jeg som troede at rygter ikke blev taget alvorligt nede på sydhavs øerne . men at bagtaleri , partner bytteri og ';Ihh hvor er det dog dejligt vejr idag '; var mere udbredt .
Indrøm Hr. Lykkepille billedet er taget fra konens arkiv skuffe , hvor den stolte unge Hr. Lykke står med begge arme i siden og fortæller hvor heftig en rutebil han der har anskaffet sig
Allan 271
Indrøm Hr. Lykkepille billedet er taget fra konens arkiv skuffe , hvor den stolte unge Hr. Lykke står med begge arme i siden og fortæller hvor heftig en rutebil han der har anskaffet sig

re:4,84 sekund
Kan man måle 0-200km/t eller endnu bedre 0-200-0 med en G tech?
Det må da være det mest sigende tal vedr hk og generelt performance ved en sportsvogn
Det må da være det mest sigende tal vedr hk og generelt performance ved en sportsvogn
Hej Lars.
Jeg vil tro at det er det de gør i den test, som er i bilmagasinet denne måned !?
/Thomas..
Jeg vil tro at det er det de gør i den test, som er i bilmagasinet denne måned !?
/Thomas..
G-tech har ikke nogen begrænsninger som sådan, det er vist mere det stykke vej man prøver på :) de fine er at man kan koble den op til sin pc og udlæse alt omkring ens løb, dvs hvor meget man har drejet, 0-60ft times osv osv.
for at kunne få nøjagtige data i fohold til moment og HK skal man dog have den nøjagtige vægt på bilen inkl kører.
for at kunne få nøjagtige data i fohold til moment og HK skal man dog have den nøjagtige vægt på bilen inkl kører.