Har du fundet en pæn Corvette?

Alm. snak
(udmeldt) Anders

Har du fundet en pæn Corvette?

Indlægaf (udmeldt) Anders » 29. apr 2008, 13:52

Kære Corvette gutter og gutinder

I mangel af et punkt på hjemmesiden der hedder ';Anbefalede biler fra medlemmer';, så opretter jeg lige en post om dette.

Årsagen er at jeg har smittet en kammerat så meget at det kribler i hans fingre for at komme igang, så hvis nogen skulle ligge inde med en 68';er eller 69';er BB til en fornuftig penge, så har jeg en mulig aftager. Farven skal helst være rød, men lige på det punkt er han vist lidt fleksibel, så længe det er en velholdt BB - Motoren behøver i øvrigt langt fra være original, bare i god stand. Prisen skal ikke meget over 35k dollars.

Dvs. ser man en bil på nettet, eller har kendskab til en som ser ud til at være værdig til klubben, så smid endelig et link i forummet. Det kan være man har været i dialog med sælger, men har besluttet sig for ikke at købe, eller man en sen aftentime har fundet en rigtig fed BB på nettet, men også må indse at man allerede har for mange biler i garagen. Så er det altså her link skal smides :). Jeg bemærkede at der var andre der ledte efter noget tilsvarende, så kan de jo følge med i tråden også.

Jeg finder også ofte mange biler, som jeg også meget gerne vil smide links til. Jeg gør det mindre i C3';ere (Derfor vi ønsker hjælp), men jeg støder engang imellem på C1';ere og en smule C2';ere, som jeg på den ene eller anden måde er kommet i kontakt med.

Håber der har nogen af jer, der har potentielle biler, som de vil dele ud af (eller måske advare imod).

På forhånd tak.

david

re:Har du fundet en pæn Corvette?

Indlægaf david » 29. apr 2008, 20:00

Hej Anders,
Jeg er i Bostonområdet onsdag/torsdag for at checke/bringe endnu en fin 69 cab hjem(hvis den holder hvad de lover), hvis der er noget jeg skal checke ud i området kan du evt. lige skrive det.

(udmeldt) Anders

re:Har du fundet en pæn Corvette?

Indlægaf (udmeldt) Anders » 30. apr 2008, 00:02

Tak for tilbuddet David, det er jo helt genialt... Det er er straks sendt videre og så ser vi lige om der skulle være noget der. Sig også til hvis du støder på noget interessant og få gerne kontaktoplysninger, så kan vi følge op. Nyd det 'over there' :)

Tilbage til "Generelt forum"