Hej club venner
Hej club venner
Hej
Jeg har lovet min bror,at kører hans søn,en tur til hans konfirmation søndag 4 Maj.Men jeg står og mangler det fiberhjul,til spedometerdrevet,der sidder på akslen med enlåseclips inde i gearkassen.
Jeg kan ikke nå at få et hjem.
Det ville bare være dejligt hvis der var en,der havde et liggende jeg kunne låne eller købe.Jeg har bestilt et hos F.M.
Der er ikke så meget ved at skulle samle gearkassen uden,for så sener at skulle have motor og gearkasse ud igen når det kommer hjem.
Gearkassen er en 4 trins manuel.
Venlig hilsen Bent Hauberg.
Jeg har lovet min bror,at kører hans søn,en tur til hans konfirmation søndag 4 Maj.Men jeg står og mangler det fiberhjul,til spedometerdrevet,der sidder på akslen med enlåseclips inde i gearkassen.
Jeg kan ikke nå at få et hjem.
Det ville bare være dejligt hvis der var en,der havde et liggende jeg kunne låne eller købe.Jeg har bestilt et hos F.M.
Der er ikke så meget ved at skulle samle gearkassen uden,for så sener at skulle have motor og gearkasse ud igen når det kommer hjem.
Gearkassen er en 4 trins manuel.
Venlig hilsen Bent Hauberg.
Re: Hej club venner
Hej Bent
Jeg har lige været det samme igennem , det var ikke nødvendigt at gøre noget ved motoren ,gearkassen kunne godt komme ned uden . ( Har desv. ikke noget ekstra hjul )
mv8
Allan
Jeg har lige været det samme igennem , det var ikke nødvendigt at gøre noget ved motoren ,gearkassen kunne godt komme ned uden . ( Har desv. ikke noget ekstra hjul )
mv8
Allan
hej hauberg
jeg har en 4 trins gearkasse som skal skiftes med en 5 trins
så snart jeg har fundet en der kan hjælpe.
Hvis det lykkedes inden, kan du sagtens få mit.
Jeg får besked imorgen om ham jeg har spurgt kan hjælpe
Hej Allan
Jeg har haft gearkassen af et par gange,men ikke uden at afmontere køler diverse kabler headers osv. for derefter at løfte motoren ca.20cm frem.
Hvordan får du gearkassen ned for for tværvangeren (den hvor udstødningerne går igennem)?
Ærgeligt du ikke havde et fiberhjul liggende,jeg må håbe der er en anden der har.
M.H. Bent
Jeg har haft gearkassen af et par gange,men ikke uden at afmontere køler diverse kabler headers osv. for derefter at løfte motoren ca.20cm frem.
Hvordan får du gearkassen ned for for tværvangeren (den hvor udstødningerne går igennem)?
Ærgeligt du ikke havde et fiberhjul liggende,jeg må håbe der er en anden der har.
M.H. Bent
Hej Allan
M.H. Bent
M.H. Bent
Hej møbelman.
Det lyder rigtigt godt,håber du får noget hjælp.
V.H. Bent 61335390
Det lyder rigtigt godt,håber du får noget hjælp.
V.H. Bent 61335390
-
Hej
Jeg har ikke et fiberhjul.Men hvis det går helt galt stiller jeg da gerne en hel bil til rådighed!!!!!!
Hilsen Klaus
40446399
Hej Bent
Jeg afmonterede hele skifterarms holderen + gearkasse ophænget .
Afmonterede kardanen og kunne så rykke gearkassen en tand tilbage og kunne derefter liste gearkassen frem / ned forbi koblingshuset og vupti et styk gearkasse i skødet
Der er tale om den org. gearkasse
mht.speeder drev , kan det være at www.a-corvette.dk har ?
Jeg afmonterede hele skifterarms holderen + gearkasse ophænget .
Afmonterede kardanen og kunne så rykke gearkassen en tand tilbage og kunne derefter liste gearkassen frem / ned forbi koblingshuset og vupti et styk gearkasse i skødet

mht.speeder drev , kan det være at www.a-corvette.dk har ?
-
Jeg har med held ladet koblingshus + starter sidde, og taget gearkassen af koblingshuset med de 4 bolte. Så går det nemt.
C3
C3