1 dag tilbage

Alm. snak
postmand-728

1 dag tilbage

Indlægaf postmand-728 » 24. apr 2008, 16:41

Kære vette-folk

Så er der 1 dag tilbage til at tilmelde sig sommertræffet. Der er lige nu 51 tilmeldte biler og 96 personer, så der er plads endnu !

Der kommer vetter fra både Norge og Sverige, så få jer nu meldt til inden det er for sent. Vi har en deadline for bestilling af værelser, så vi kan ikke love, at der er plads til eftertilmeldte.

Der er også plads til flere deltagere fra bestyrelsen - 2 tilmeldte bestyrelsesmedlemmer, det kan da gøres bedre ikke

Så kom nu ud af busken og få sendt den tilbagemelding !!!

På Vejlegruppens vegne
Postmand

Gæst

re:1 dag tilbage

Indlægaf Gæst » 24. apr 2008, 17:28

HEj
Går ud fra at hvis man kun har tid til at deltage på et tidspunkt iløbet lørdagen at man kan møde jer der hvor i nu er nået til og ikke behøvs tilmelding

mvh

kurt T H

Re: re:1 dag tilbage

Indlægaf kurt T H » 25. apr 2008, 02:35

Hej 65 stingray
Du kan godt mødes med os .men hvis du skal have sommertræf t-shirt og frokost bliver du nød til at melde det til os
Mvh Kurt t H

Gæst

Indlægaf Gæst » 25. apr 2008, 14:03

Hej Kurt

Det er bare ok

MHT t shirt og frokost ved jeg ikke , da det kun er et håb at jeg får tid til at køre forbi

Kunne bare være hyggeligt, hvis tiden byder sig, at glide en tur til vejle

MVH

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 25. apr 2008, 14:34

Hej Steffen.

Nu husker du, at Corvetten skal se ordentlig ud til sommertræffet og ikke ligesom til forårsmønstringen, hvor jeg satte dig igang med at vakse bilen !! 

Start med en grundig rengøring ude og inde, brug derefter ';Slipol'; til at rense lakken og giv den så en gang god ';Sonax'; voks - Kromen skal have en gang ';Silvo'; og husk at efterpolere hele bilen, med en micro fiber klud - Så skal bilen nok blive topdollar (igen)!!  

Vigtigt:

Slipol er et kraftigt virkende slibe- og polermiddel, som fjerner pletter og snavs (';trafikfilm';, voksrester m.m.) på malede og lakerede overflader. Slipol anvendes på gamle lakeringer, der er nedbrudt af vejr og vind, samt til at fjerne ridser i velholdte maling- og lakoverflader. Slipol er ligeledes velegnet til polering (pudsning) af kobber og messing.

Forbehandling:
Slibe- og polerarbejde bør kun udføres på renvaskede og tørre overflader - fri for støv og sandkorn og ikke i direkte solskin eller på varme overflader.

Polering:
Slipol omrystes før brug. Poleringen udføres med bløde klude eller tvist. Der gnides i Slipol, til den er omtrent tør, og derpå efterpoleres med en ren klud. Ved stærkt nedbrudte lakeringer kan det være nødvendigt at gentage behandlingen.

Husk! ved hver behandling fjernes lidt maling - pas derfor på gennempoleringer. Slipol indeholder ikke voks eller silikone og overfladen må derfor - hvis maksimal holdbarhed ønskes, efterbehandles med Slipoline (silikoneholdig) eller Speed Shine (silikoneholdig). Slipol kan også anvendes til maskinpolering.

Huskeliste:

1. Grundigt bilvask
2. Slipol
3. Sonax
4. Silvo
5. Micro fiber klud
6. Og brug for guds skyld ikke silikone til instrumentbordet, det er ikke til at se vejen i solskin bagefter, bare en gang varm sæbevand !

Vi tales ved Steffen og hils fruen og god weekend til jer begge ! 

/Thomas..

postmand-728

Indlægaf postmand-728 » 25. apr 2008, 15:09

Hej Lysmand

Jeg må jo beundre dit mod, det bliver hårdt for dig at komme til træf i fremtiden for alle vil nu holde øje med dig og din bil. Min fine bil kan jo nu en gang ikke blive pænere end den var, da jeg købte den.

OG det er jo ikke os alle, der køber en ny, hver gang den trænger til at blive vasket, og så endda en gang imellem skifter til en pony - husk nu ridehjælmen. 

Jeg må samtidig erkende, at det er en brugsbil og ikke en udstillingsbil, så den vil jo af og til blive beskidt, og så bliver den selvfølgelig plejet kærligt.

Men lad os se til somemrtræffet, jeg gætter på, at du kommer i en lånebil (igen) så sæbemanden får skylden, hvis den nu ikke er helt fin i kanterne, og så skal du da være velkommen til at låne mit vaskeskind - med tilhørende kommentarer 

Hils fruen og nyd weekenden og køb nu ikke for mange nye biler på nettet.

MVH
STEFFEN

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 25. apr 2008, 15:58

Hej Steffen.

Jeg kunne da aldrig finde på at komme i en beskidt bil til et træf ???? 

Jeg håber sandelig ikke du får ret mht min nye bil, men der er en god sanlynlighed for det! I så fald og hvis jeg igen er så heldig at låne Pers bil, skal jeg nok personligt sørge for at den er ren og pæn, så du ikke kommer med en kommentar til mig !! 

Der er forresten lige kommet plader på ';Sally 65'; og den har da også været ude i det fine vejr! (uden ridehjelm)  

/Thomas..

Bondemand

Indlægaf Bondemand » 25. apr 2008, 16:04

Så i 2

Måske var det nu i skulle gå over til personlig mail vi andre gider da ikke læse om jeres interne mopperi
( trods den kærlige tone ) . vi kunne måske leje sumobryder ring til sommertræffet så i kan komme af med det i bære rundt på.

Husk nu en pæn tone herinde

Bondemand

Lysmand

Indlægaf Lysmand » 25. apr 2008, 20:58

Hej Jens 

Har du set at denne her C5 snart koster det samme, som du gav i afgift for din ?? 

http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=52473

Nej Jens - Det må du undskylde, nu skal jeg nok opføre mig ordentligt, men jeg kunne ikke dy mig !  

Det er allertiders med de her smiley, havde man skrevet sådan nogle indlæg for et år siden, var man straks blevet høvlet ned. Til jer som ikke kender os, så er dette bare smådrillerier, mellem venner.. 

Nu vil vi ud og se ';Finn & Jacob'; i Skive kulturcenter, forsat god aften til alle......

/Thomas..

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 25. apr 2008, 23:05

';Nu vil vi ud og se ';Finn & Jacob'; i Skive kulturcenter';

Hmm, jeg havde egentlig altid tænkt at du havde så god smag....

Måske det kommer med alderen

Tilbage til "Generelt forum"