Fast & Furious Car Show
Fast & Furious Car Show
Er der slet ingen der vil have fri-billetter til på lørdag i Fredericia!!!!!! se træfkalender. med venlig hilsen Per.
Re: Fast & Furious Car Show
Hej Per.
Vi bliver desværre også nødt til at svigte dig - Den gamle holder fødselsdag på lørdag, jeg ville ellers gerne have været med !
/Thomas..
Vi bliver desværre også nødt til at svigte dig - Den gamle holder fødselsdag på lørdag, jeg ville ellers gerne have været med !

/Thomas..
-
re:Fast & Furious Car Show
Hej Per
SELVFØLGELIG deltager vi med mindst 2 biler
Håber der er andre der vil med.
Ring gerne hvis vi kan følges 26736399
Klaus
SELVFØLGELIG deltager vi med mindst 2 biler
Håber der er andre der vil med.
Ring gerne hvis vi kan følges 26736399
Klaus
Re: re:Fast & Furious Car Show
Helle og jeg regner også med at køre der ned lørdag morgen
Hilsen
Bondemand

Hilsen
Bondemand
Hej, vi kører fra Hobro kl. 8.oo og vil være i Skanderborg kl.08,45
og i Fredericia kl 09.30 så hvis vi skal følges, så sig til. mvh. Per Sæbemand.

Skal i ikke med til Fredericia.
der er nu tilmeldt 12 Corvetter til udstilling ved indgangen, og 7 Corvetter i US Hallen.
mvh. Per.

-
re:Fast & Furious Car Show
Hejsa
Vi vil også gerne deltage ved indgangen, hvis det er ok på prøveplader. Venter stadig på en afgørelse, om jeg kan få plader på i år ( 12/1973 indregistreret 1974 ). Klaus kunne du ikke tage lidt papir med til mig, som vi snakke om op til jeres konfirmation.
Mvh Lesemann
Vi vil også gerne deltage ved indgangen, hvis det er ok på prøveplader. Venter stadig på en afgørelse, om jeg kan få plader på i år ( 12/1973 indregistreret 1974 ). Klaus kunne du ikke tage lidt papir med til mig, som vi snakke om op til jeres konfirmation.
Mvh Lesemann
-
Yes sir. Jeg skal også ned og kikke. Dog uden corvette
Men nu er rep kittet til min gearkasse i det mindste endeligt ankommet, så nu kan det ikke vare lang tid før vejene igen bliver usikre 

Der er også indgangsbilletter til dem med prøveplader på Corvetten, så kom og lad os se jeres Corvette, med venlig hilsen Per.
PS. kom inden kl. 10oo på lørdag.