Vind en CorvetteC5

Alm. snak
Gæst

Vind en CorvetteC5

Indlægaf Gæst » 16. apr 2008, 17:13

Hej alle

Da foråret - og dermed også Le Mans nærmer sig - er det så småt på tide at begynde planlægningen til dette års race.

Under mine forberedelser kom jeg tilfældigvis - via et engelsk Le Mans forum - til at chatte med vinderen af sidste års konkurrence på Le Mans, hvor hovedpræmien var en Corvette C4.

Men mer vil have mer som bekendt - så han skrev at han nu var tilmeldt en ny konkurrence via den engelske corvette klub, hvor gevinsten er en næsten ny C5. http://www.corvetteclub.org.uk/

Klubben udbyder 1000 lodder til salg og i går var der stadig ca 50 lodder tilbage - prisen er 20 pund stykket.

Så hvis der er noget som føler de har lidt held i sprøjten for tiden - så er det da med at slå til og købe et lod...

Allan#271

Re: Vind en CorvetteC5

Indlægaf Allan#271 » 16. apr 2008, 17:18

Det er da en præmie der vil noget !!!

bruno-886

Indlægaf bruno-886 » 16. apr 2008, 21:23

Hvis man vinder for man så sin præmie
det lotteri sidste år vandt jeg 3 præmie men har ikke fået nogen præmie

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 16. apr 2008, 22:07

Der står højt og tydeligt i reglerne at man skal bo i England. Idet man også forpligter sig til at ';optræde'; med gevinsten ved forskellige arrangementer.

Lykkemark

(udmeldt) Lars Hastrup

Indlægaf (udmeldt) Lars Hastrup » 16. apr 2008, 22:12

I 1998 havde CCS som jeg også er medlem af et lignende lotteri - en spritny C5 Cabriolet og kun 750 lodder.
Jeg købte en og havde nummer 119.
Under middagen til sommermødet i Ronneby trak notarius publicus lod på følgende måde :

Han startede under forretten med at annoncere at det sidste ciffer var et 9 tal - okay så var man da stadig med.
En halv time senere under hovedretten bekendtgjorde han at det andet sidste ciffer var et 1 tal - nu blev det spændende, for nu var vi faktisk kun 8 tilbage - det var faktisk mere end spændende.

Under desserten offentlig gjorde han bagfra de tal hvori 19 indgik der ikke havde vundet - 719 - 619 o.s.v. - hvem tror i havde hjertegalop da han fortalte at 219 ej heller havde vundet ?

Bilen holdt naturligvis inde på hotellet.

Hold kæft, jeg rystede af spænding - men vinderen var 019 og desværre ikke undertegnede.

En lille krølle på historien var at hans kammerat 5 år tidligere havde vundet en C3 i et andet klublotteri.

Købte iøvrigt en lodseddel på Corvettemuseet til den Corvette der udtrækkes på næste lørdag d. 26 April 
- så må vi se om der er held i sprøjten denne gang.

Lars

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 16. apr 2008, 22:18

For P..... Lars kunne du idet hele taget spise dessert ?

(udmeldt) Lars Hastrup

Indlægaf (udmeldt) Lars Hastrup » 16. apr 2008, 22:23

Hej Allan

Da notarius publicus sagde hvem vinderen var gik der godt 20 sekunder inden vinderen meldte sig - jeg tænkte, hold da kæft fjolset der har vundet er her ikke - men det var han - han rejste sig op på stolen og jublede.

Se iøvrigt her hvormange Corvetter der vindes i guds eget land http://www.corvettemuseum.com/raffle_winners/index.shtml

Lars

Tilbage til "Generelt forum"