Hej Roald
Det var super, at du viste lidt fra det jyske - tak for det.
Lad være med at lytte til bedre vidende, som altid har en klog udgave af hvorfor verden ikke må vises som den er
Og til dig Finn - det er bare pisse synd. Glæder os til at se dig derude igen
Henrik
lidt video fra djursland
Re: re:lidt video fra djursland
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
Roald:
Det er ikke for at være bedre vidende, som Nord påstår jeg er, jeg synes bare at Finn, skulle have en chance for at tale med sit forsikringsselskab, inden det er ude på nettet !
Nord:
Godt vi har dig, du er nu så betænksom, du tænker dig altid en ekstra gang om, inden du skriver et indlæg !!
/Thomas..
Det er ikke for at være bedre vidende, som Nord påstår jeg er, jeg synes bare at Finn, skulle have en chance for at tale med sit forsikringsselskab, inden det er ude på nettet !

Nord:
Godt vi har dig, du er nu så betænksom, du tænker dig altid en ekstra gang om, inden du skriver et indlæg !!

/Thomas..
-
Ja ok, det kan der være noget om. Men idet der som sagt var tale om et uheld som skete i forbindelse med køreteknisk kursus bør videoen vel ikke hverken gøre til eller fra. Den viser jo ikke hvordan det er foregået. Blot et få sekunders klip jeg tog for at se hvor slemt det stod til (20x zoom på kameraet). Jeg var ikke tilstede på uheldstidspunktet. Jeg har selv billeder af min egen bil på min hjemmeside efter et frontalsammenstød med 80 km/t og derfor tænkte jeg ikke så meget over det.
Men filmene var kun lagt op for at vise lidt fra djursland og ikke for at støde nogen. Den er som sagt derfor fjernet igen.
Men filmene var kun lagt op for at vise lidt fra djursland og ikke for at støde nogen. Den er som sagt derfor fjernet igen.
Thomas
Den betænkelighed og omtanke udstråler dit indlæg jo....
Og så gider jeg ikke kommentere det mere.
Henrik
Den betænkelighed og omtanke udstråler dit indlæg jo....
Og så gider jeg ikke kommentere det mere.
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
Tilbage til emnet, jeg syntes det var fedt at se lidt video fra Djursland..
-
Ja der var godt med brøl fra den GS, når du passerede ned af langsiden eller hvad den nu kaldes

Var banen våd - jeg synes, det så sådan ud på videoen.
I øvrigt hvor mange Vetter deltog? Kommer der billeder - også fra Århus hvor I linede op?
Henrik
I øvrigt hvor mange Vetter deltog? Kommer der billeder - også fra Århus hvor I linede op?
Henrik
Hilsen
Henrik #1699
C3 1969
Henrik #1699
C3 1969
Banen var våd fra morgenen, men den var næsten tør, da vi kørte derfra !
Jeg har sendt en masse billeder til David, som vil ligge dem ind på hjemmesiden under ';billeder fra tæf'; og er der flere, som har nogle gode billeder som skal deles med vi andre, skal I endelig sende dem til David !
/Thomas..

Jeg har sendt en masse billeder til David, som vil ligge dem ind på hjemmesiden under ';billeder fra tæf'; og er der flere, som har nogle gode billeder som skal deles med vi andre, skal I endelig sende dem til David !

/Thomas..
-
Hej
Der bliver også lavet en dvd over hele træffet som var rigtig godt.
Henrik
Der bliver også lavet en dvd over hele træffet som var rigtig godt.
Henrik