Da jeg startede i morges begyndte hornet samtidig at give lyd - i temmelig lang tid...
Det gentog sig et par gange, og jeg valgte så at tage toget på arbejde. jeg går udfra, at der er tale om en kortslutning et eller andet sted? Har I nogle gode ideer til at løse problemet?
mvh
Bo
utidig dytten - "68
Re: utidig dytten - "68
Prøv at tjekke stelforbindelsen bag ved dit rat...
Min plastbøsning var knækkes hvilket gjorde at palen fik stel, og derved dyttede når rattet blev drejet...
Min plastbøsning var knækkes hvilket gjorde at palen fik stel, og derved dyttede når rattet blev drejet...
-
Re: utidig dytten - "68
Hornkontakten er samlet med tre nylon nitter. Jeg oplevede at en af nitterne 'sprang' hvilket gør kontakten så løs, at hornet kan aktivere sig selv, ligesom Bankmand skriver.
Jeg har således præsteret at køre en lang tur på motorvej med hornet på UDEN at jeg selv opdagde det - vetten støjer jo en del.......... Men andre trafikanter kom hurtigt af vejen og har sikkert tænkt sit om mig. Uha uha.
Nå, men det er et nemt fix - få fat i en 4 mm nulonbolt med møtrik hos en elektronikforretning og erstat den ødelgte nitte med den.
Har flere af sådanne hvis du ikke kan finde dem selv.
Vettehilsen
Claus
Jeg har således præsteret at køre en lang tur på motorvej med hornet på UDEN at jeg selv opdagde det - vetten støjer jo en del.......... Men andre trafikanter kom hurtigt af vejen og har sikkert tænkt sit om mig. Uha uha.
Nå, men det er et nemt fix - få fat i en 4 mm nulonbolt med møtrik hos en elektronikforretning og erstat den ødelgte nitte med den.
Har flere af sådanne hvis du ikke kan finde dem selv.
Vettehilsen
Claus