Så kom tilladelsen, fedt.......
3-4 ugers ventetid, så nu skal den bestilles.....
Kvadratisk nr. plade
-
re:Kvadratisk nr. plade
Hej John
Jeg er lige blevet medlem idag, har købt en Corvette model 1974, som jeg har fået toldsynet til den 31/12 1973. Regner med at tage til Skat i næste uge angående afgift, men hvordan er proceduren med 2 kvadratiske plader ?
Med venlig hilsen
Frank Lesemann
Jeg er lige blevet medlem idag, har købt en Corvette model 1974, som jeg har fået toldsynet til den 31/12 1973. Regner med at tage til Skat i næste uge angående afgift, men hvordan er proceduren med 2 kvadratiske plader ?
Med venlig hilsen
Frank Lesemann
Hej Frank,
Velkommen til CCD
Det er nemt, gå ind i ';Tips/Teknik'; og lige under værktøjskassen er den en Word skabelon, udfyld den og send den sammen med nogle billeder af din bil, så SKAT kan se den er bygget til kvadratiske plader.
/John
Velkommen til CCD

Det er nemt, gå ind i ';Tips/Teknik'; og lige under værktøjskassen er den en Word skabelon, udfyld den og send den sammen med nogle billeder af din bil, så SKAT kan se den er bygget til kvadratiske plader.
/John
-
Hej igen
Hurtig respon tak for det.
Er det told og skat eller er det rigspolitiet som der står på formularen, jeg skal sende den til. Hvis jeg nu betaler afgiften i næste uge. Kan jeg så bestille pladerne idag eller skal jeg vente til afgiften er betalt ?. Hvis jeg får nummer på i næste uge får jeg så 1 fikantede og en aflang med de samme og skal betale ekstra for den firkantede til senere levering
Mvh Frank Lesemann Hedensted
Hurtig respon tak for det.
Er det told og skat eller er det rigspolitiet som der står på formularen, jeg skal sende den til. Hvis jeg nu betaler afgiften i næste uge. Kan jeg så bestille pladerne idag eller skal jeg vente til afgiften er betalt ?. Hvis jeg får nummer på i næste uge får jeg så 1 fikantede og en aflang med de samme og skal betale ekstra for den firkantede til senere levering
Mvh Frank Lesemann Hedensted
-
Dengang jeg sendte dispensationsansøgningen ind da var det til Rigspolitiet. Jeg fik af vide at jeg skulle søge om den firkantede plade til foran bagefter jeg har fået pladerne. Det kostede tilgengæld ikke noget for den firkantede til senere levering.
Re: re:Kvadratisk nr. plade
Efter seneste omstrukturering i statsligt regi, sendes ansøgningen til:
Skattecenter Høje-Taastrup
Helgeshøj Allé 9
2630 Taastrup
Du kan nårsomhelst søge om dispensation da det søges på vin# og følger bilen, men du skal naturligvis først have en nummerplade, for at kunne bede om at få den byttet til en kvadratisk. Fremstillingstid 2 - 3 uger
Allan
medlemsinfo
Skattecenter Høje-Taastrup
Helgeshøj Allé 9
2630 Taastrup
Du kan nårsomhelst søge om dispensation da det søges på vin# og følger bilen, men du skal naturligvis først have en nummerplade, for at kunne bede om at få den byttet til en kvadratisk. Fremstillingstid 2 - 3 uger
Allan
medlemsinfo
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
Tak for svarene
MVH Frank
MVH Frank
Jeg har lige bestilt min, leveringstid 4 uger :-(