Hej allesammen.....
Jeg sad lige og kiggede på denne side: www.nelsonracingengines.com og blev lidt inspireret...
Er der nogen der ved om en lign. forretning findes her i kongeriget?....helst en som vi støtter gennem klubben.
Det ville være lidt nemmere....måske også billigere..
Nu er det snart sommer...og jeg får min Corvette på plader....jubiiiiii
Glæder mig til at hilse på jer til mit første træf ud fædrelandet..=)
Iøvrigt...kiggede på vettescape igår....der står min er fra 71....jeg skrev stelnummeret....men kan det så være en 72 model eller hvordan?..eller skal man stadig regne med det er en 71'er?...ja jeg er ikke så rutineret som nogen af jer til at regne den slags ud..
Købte den som en 72'er....
Og det må da ha en del betydning når den så er fra 71.....når der skal betales afgift?
mojn
Henrik
et par spørgsmål...
et par spørgsmål...
-
Re: et par spørgsmål...
Modelår og produktionsår behøver ikke være det samme. Min 68er er f.eks. produceret i efteråret 1967.
Om du kan overbevise told og skat om at den skal indregistreres som en 71er skal jeg ikke kunne sige. Men tager de ikke efter året der står på din amerikanske ';title';?
Om du kan overbevise told og skat om at den skal indregistreres som en 71er skal jeg ikke kunne sige. Men tager de ikke efter året der står på din amerikanske ';title';?
Min er en 69 model lavet i 1968, jeg kunne ikke for synsmanden til at ændre til 31-12-68.
Men i mit tilfælde er det vel også ligemeget.
/John
Men i mit tilfælde er det vel også ligemeget.
/John
Hej.
Guldkareten på min profil blev synet 06-02-2008 uden anmærkninger. Det er en model 1969.Med Vin# --6639 siger vettescape build October 1968. Dette udprint tog jeg med til syn/toldsyn, og vi blev enige om at første reg. dato sagtens kunne være 31-12-1968. Så det blev den! Afgift på 68 er jo noget mindre end 69.
Vin#
Da jeg bestilte tid til syn fik jeg lov (som tidligere) på forhånd at genindhugge vin# i påsvejset plade.
Der blev udfærdiget et papir de kalder ID-kontrol. Der står at ';køretøjets stelnummer er ulæseligt'; og videre-
---det anførte stelnummer genindpræges BAG HØJRE FORHJUL(PÅSVEJSET PLADE)
Sådan kan det gøres!
Mvh
Allan
medlemsinfo
Guldkareten på min profil blev synet 06-02-2008 uden anmærkninger. Det er en model 1969.Med Vin# --6639 siger vettescape build October 1968. Dette udprint tog jeg med til syn/toldsyn, og vi blev enige om at første reg. dato sagtens kunne være 31-12-1968. Så det blev den! Afgift på 68 er jo noget mindre end 69.
Vin#
Da jeg bestilte tid til syn fik jeg lov (som tidligere) på forhånd at genindhugge vin# i påsvejset plade.
Der blev udfærdiget et papir de kalder ID-kontrol. Der står at ';køretøjets stelnummer er ulæseligt'; og videre-
---det anførte stelnummer genindpræges BAG HØJRE FORHJUL(PÅSVEJSET PLADE)
Sådan kan det gøres!
Mvh
Allan
medlemsinfo
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Jeg kunne ikke få ændret fordi ';der står jo 69 på US Title';
Ja men....nyttede ikke noget :-( selv om jeg påviste min er fra okt. 68
Jeg skulle lave mit stelnr. ved højre forhjul !
/John
Ja men....nyttede ikke noget :-( selv om jeg påviste min er fra okt. 68
Jeg skulle lave mit stelnr. ved højre forhjul !
/John
Tænker du på et dobbeltturbokit eller en komplet motor med turbo, der er en del som roder med turboer i DK