Email til mig i dag ??

Alm. snak
kim l

Re: Email til mig i dag ??

Indlægaf kim l » 2. mar 2008, 16:56

Min underskrift er og tilbage trukket, da det ikke er bestyrelsen som har indkaldt til ekstraordinær generalforsamling.

Kim Laugesen medl. nr 651

Brown 74

Indlægaf Brown 74 » 2. mar 2008, 17:05

Min underskrift hermed trukket tilbage medl. 811 Michael Friis

(udmeldt) Henrik Berg

Indlægaf (udmeldt) Henrik Berg » 2. mar 2008, 20:40

Min underskrift er også  trukket tilbage, da det ikke er bestyrelsen som har indkaldt til ekstraordinær generalforsamling.
Henrik
(600)

CV70

re:Email til mig i dag ??

Indlægaf CV70 » 2. mar 2008, 21:20

Min underskrift er også trukket tilbage, da det ikke er bestyrelsen som har indkaldt til ekstraordinær generalforsamling.

Det undre mig meget, hvordan jeg er blevet udvalgt, som en af de få der har modtaget mailen. Jeg havde ingen viden på forhånd.

Hvordan er udvælgesen sket ?

Svar fra CCD besyrelsen, eller Dem der måtte stå bag mailen, forventes.

822 Dan

david

Re: re:Email til mig i dag ??

Indlægaf david » 2. mar 2008, 23:22

Hej Dan,

Såvidt jeg kan bedømme er emailen sendt til alle medlemmer af Corvetteklubben som har opgivet en email adresse ved indmeldelse eller som en ved senere opdatering af medlemsregisteret har opgivet en email-adresse.

Emailen er udsendt i bundter og modtagerene kan derfor kun se en del af de email-adresser den er blevet sendt til.

Mailen er ikke udsendt af bestyrelsen og bestyrelsen havde intet kendskab til dens udsendelse.

David, næstformand

Lisander

Re: re:Email til mig i dag ??

Indlægaf Lisander » 3. mar 2008, 08:53

Såfremt bestyrelsen ikke kendte til denne mail, så bedes min underskrift også trukket tilbage med øjeblikkelig virkning

Gæst

Indlægaf Gæst » 3. mar 2008, 11:59

ja jeg har også modtaget den mail...

Jeg har netop læst de ';tråde'; der har været skrevet her vedr. nogle uoverensstemmelser i bestyrelsen....alt for omfattende til at jeg har sat mig ind i sagerne.

Jeg kan da regne ud at jeg ikke skulle ha sendt den mail retur da den åbenbart ikke er sendt fra godkendt kilde i bestyrelsen.

Så min underskrift/kvittering bedes også fjernet indtil der er nogen der vil give sig til kende....det er i alles interesse at man ';fægter med åben pande.';

Iøvrigt burde der efter min mening ikke bruges plads i dette forum til den slags diskussioner...det må klares ansigt til ansigt og på en ordenlig måde.
Det er i alles interesse....især i vores klubs....så vi fremstår som en seriøs samling mennesker med en fælles hobby.

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 3. mar 2008, 12:16

Ditto

Også jeg har modtaget mail';en. I modsætning til de øvrige skribenter er jeg ligeglad med at trække underskriften tilbage eller ej uagtet mail';ens udseende, for min skyld må min underskrift stå til evig tid og altid anvendes til brug for indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling uanset af hvilken årsag, til hver en tid og hvornår det skal være.

Jeg møder nemlig altid op til generalforsamling eller ekstraordinære ditto i de foreninger jeg er medlem af, og lytter og tager stilling til tingene som de bliver fremlagt der. Det er langt bedre at indkalde til sådan en ekstra ';Pow-Wow'; fremfor gulvtæppe underfej og småparanoia i krogene. Er der ';fis'; i lokalet åbner man vinduerne, men helst indad mod gårdspladsen, fremfor ud mod byen.

Men det her er min mening, og den har ikke større vægt end ';din'; mening, for vi skal huske at der også er den rigtige mening

Lykkemark

ROMMEL

Indlægaf ROMMEL » 7. mar 2008, 12:21

Citat : Er der ';fis'; i lokalet åbner man vinduerne, men helst indad mod gårdspladsen, fremfor ud mod byen. lige på sømmet  Hr.Lykkemark 
Mvh.ROMMEL

Tilbage til "Generelt forum"