STATUS

Alm. snak
John #817

Re: STATUS

Indlægaf John #817 » 2. feb 2008, 15:34

Måske var der et hul i ozon laget lige der hvor skibet sejlede, og pga. de store skibe Mærsk har, med de kæmpe motorer, fulgte hullet måske med skibet?
Eller kunne det være noget med de magnetiske strømninger fra nordpolen, de er måske ikke de samme i DK som ved Lakeway Motors?
Man har også før hørt om flyve rust. Har skibet sejlet ind i en kæmpe sky flyve rust fra Kina?
Det kan være mange ting, men vi finder nok aldrig ud af det, desværre.

/John

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 2. feb 2008, 16:51

ADVARSEL/WARNING

Lakeway motors har flere logins på ebay

HAN ER EN SVINDLER

myworld.ebay.com/ebaymotors/lakewaymotors/

http://myworld.ebay.com/ebaymotors/exotic_autos/:1d7e435emyworld.ebay.com/ebaymotors/exotic_autos/

Han kræver at man giver ham feedback før han slipper bilen.

Klaus E

Indlægaf Klaus E » 2. feb 2008, 17:04

Det er spændende læsning Lasse. 

Det er bare pisse-ærgerligt med den slags svindel.

Med hensyn til den positive feedback som sælgerne har, det skal man altså tage lidt let på, med mindre man kender sælgeren fra tidligere. Jeg læste for ikke så pokkers lang tid siden at, det er ganske nemt at snyde sig til 100% positiv feedback på EBAY.

Sådan som jeg husker det beskrevet er, du som sælger får dine venner til at købe noget som de så lader gå tilbage. Men idet handlen afsluttes kan man afgive sin bedømmelse. Så lav det nogle gange og du er supersælger med 100% positiv feedback og den er hjemme. Hvordan og hvorledes det gøres rent praktisk ... øhh ?

De gutter der laver sådan noget, burde have bank med noget stort, tungt og billigt. 

Men det er da også dejligt at høre, at man rent faktisk kan blive positivt overrasket.

.... fik lige læst din sidste post. Prøv at følge dem som giver bedømmelser, klik på deres navn. Der er flere gengangere.
De ';køber'; lidt af hinanden og giver selvfølgelig gode karrakterer. Så det er nok de samme mennesker, evt. med flere login navne som skriver lidt pænt om hinanden.

Smart.... der var så lige det med det store, tunge og billige vi skal tilbage til. 

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 2. feb 2008, 18:37

For et stykke tid siden så jeg på en af lakeway motors ebay auktioner disse billeder, der var lagt ca. 50 billeder ind af pågældende bil, men han havde tydeligvis glemt at manipulere  et af dem. 

Kan i se forskellen?

kim l

Indlægaf kim l » 2. feb 2008, 20:34

Hej Lasse
Det er ikke kun på E-bay der er svindler, jeg købte min hos en der havde 25år erfaring i corvette, havde talt med en som havde købt flere biler af ham, og sagde god for ham, men han tog røven på mig og den svir endnu.
Mvh
Kim

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 2. feb 2008, 21:42

Jeg har lige modtaget denne mail fra lakeway motor:

I did not cheat anyone and that car did not have all that rust when it left our dealership and you personally saw the photos that proved so. You should have shipped it stored it in a sealed container not open(drive on). The salt water caused that rust not me. I regret that this happened to you but it was not not my fault. Next time you buy cars overseas you should use a sealed container

Alle mine biler er blevet sendt med Schumacher cargo, og de har selvfølgelig allesammen været pakket i containere

Roald #606

Indlægaf Roald #606 » 2. feb 2008, 22:58

Det var da vist en værre søforklaring... kan man overhovedet shippe i andet end en lukket container?

John #817

Indlægaf John #817 » 2. feb 2008, 23:02

kim l

Indlægaf kim l » 2. feb 2008, 23:04

Hej Lasse Jeg ved ikke hvad man skal sige til sådan en gang fordrukken sludder, at han kan få sig selv til at skrive sådan, og så tro at andre normale tænkende mennesker acceptere det  sådan en NAR..

Kim

john691

Indlægaf john691 » 2. feb 2008, 23:05

Hej alle fans af guds egen bil.

DER ER IKKE NOGET DER ER MERE NEDERN END AT BLIVE SNYDT AF EN
SVINDLER I EN BILHANDEL.

Jeg er rystet over at høre Grebarts og andres historier/billeder om køb af brugte 
biler på CHEATBAY.

Jeg var selv blevet advaret af flinke medlemmer fra klubben i min søgen efter
min Corvette nr. 2.
Efter min opfattelse er kyststrækningerne langs USA`s havne blevet støvsuget
forlængst af købedygtige SKANDINAVIERE. Vi har et ry som FAST PAYING,NO BULL
og er derfor spændende købere som får øjeblikkelig respons.

Jeg sad her i Ballerup og bed negle i  56 dage før jeg fik min hjem.
Efter en prøvekørsel og et par småproblemer,  afleverede jeg den til mekanikeren
og fik konstanteret at alt hvad der var lovet på ebay var korrekt, men alt nyt var monteret
mere eller mindre forkert. 2 dage hos mekanikeren har gjort mirakler.
Alt virker, bilen kører perfekt. 
Sælger havde ikke oplyst at der var close shift M21 på, så det var jo også et plus.

Mit råd som amatør er :
Kig længere ind midt i US. Jeg tror at der stadig er gode Corvetter til fair priser og
Schumacher tager ca. US$ 1 pr. mile for transport til amatører som mig.
Anderson,Indiana-havn New Jersey $777. Fint for mig.
Jeg sidder her og kigger ud af vinduet på min herligt billige 73èr og sender en tanke op
til den gud der vogter over de sidste ærlige sælgere.
Hav en god lørdag aften.
Hilsen
John

Tilbage til "Generelt forum"