Blinklys.

Alm. snak
Lysmand

Re: Blinklys.

Indlægaf Lysmand » 31. jan 2008, 17:28

Så diskret her kan det gøres og synsmanden var fuld ud tilfreds, spørg Piet eller Jørgen, det var dem som monterede blinklyset på bilen.! 

/Thomas.. 

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 31. jan 2008, 20:20

Fint indlæg Lykkemark. Det er vigtigt at stille rimelige krav. Og de få beskedne ønsker du nævner kan vel næppe kaldes krav. Jeg kunne foreslå dig en uddybning af en række andre vigtige detaljer vedrørende pladsen. Serveres frokosten, naturligvis med øl og snaps, på Kongelige porcelæns tallerkner, og er der seperate tallerkner til silden, fisken og hovedretten? Er sølvtøjet nypudset?  Kan det monstro uddybes hvor lang tid der dagligt afsættes til den nødvendige middagslur? Stilles der frie biler til rådighed? Og hvilke? Kan man frit disponere over de forskellige udstillede biler? Hvad tid serveres eftermiddagskaffen med en tilhørende lille Armagnac? Og glem ikke at den nystrøgne morgenavis bør være håndvarm endnu efter strygningen. Hvilke dage ud over lørdag søndag er der fridag?. Er der tale om egentlig arbejdstid, eller skal tiden mellem morgencomplet, ca. 9:30 og frokost kl. 12:00-15 blot udfyldes med lidt supplerende avislæsning og nussen rundt på værkstedets forhåbentligt gulvvarme forsynede områder? Ud over fodterapeuten, er der så massørordning, wellness konsulent, frisør, tøjvask samt pedicure? 
Joe, dine og disse få rimelige ønsker, samt naturligvis en skyhøj betaling + dobbelt pension + frynsegoder må være et minimum at forvente.
C3

Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 31. jan 2008, 21:03

Kære Jan

Jeg ved godt, at når man er i en jobtilpasningsfase så indtræder den der famøse og helt uvedkommende fejlagtige beskedenhed, ';den indre flinkeskoleinspektør'; som grådige arbejdsgivere ved, at vi ærlige og hæderlige mennesker, der har bevist vor stabilitet gennem hele livet, ved at have startet i bunden og stadigvæk 25 år efter, har bibevaret denne oversete position, er indehavere af.

Jeg vil have dig med som min personlige livsstilscoach og arbejdsgiveren skal betale, for jeg finder mig ikke i noget som helst!

Så var der Martedal, der gerne ville låne penge. 

Er du nu helt sikker på at du vil låne dem af mig ?

Lykkemark

Torben H

re:Blinklys.

Indlægaf Torben H » 31. jan 2008, 21:17

Hej igen! Hvis andre kunne have interesse er her et link til LED blinklys som er selvklæbende. Det er beregnet til at montere på et sidespejl og er let flexibelt. http://shalux.dk/led_neon/led/spejle_led/sidespejlslys_s_klasse_710_da.html mvh Torben

Allan#271

Re: re:Blinklys.

Indlægaf Allan#271 » 31. jan 2008, 21:23

nå for pokker og jeg som troede du kendte mig Piet . 
Så bøjer vi det lidt i neon : Det første var gaaas det sidste var link til streetparts der har nogle fine blink , der kan klæbes på

Piet

Indlægaf Piet » 31. jan 2008, 21:28

Haha ok Undskyld Allan den gik lige over mit hovede 

(udmeldt) Tom617

Blinklys.

Indlægaf (udmeldt) Tom617 » 31. jan 2008, 21:30

Hej
Jeg har købt små runde blink fra en lidt ældre Fiat uno, de er fine, diskrete og kan synes.

Roald #606

Indlægaf Roald #606 » 31. jan 2008, 22:05

Enhver scootershop med respekt for sig selv har de der klisterdiode blink til omkring en 50'er. Virkede perfekt i de 10 minutter synet varede.

(udmeldt) Boss

Indlægaf (udmeldt) Boss » 31. jan 2008, 22:56

Hej. Jeg fik min 1970er synet sidste år, uden blinklys. Jeg ved at der også er andre der har fået synet uden. Mener det er ændret i forbindelse med veteranbiler. Hilsen Bo :-)

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 31. jan 2008, 23:31

Beklagelig ny regel, desværre er det netop blevet vedtaget at side blink på veteran Corvetter SKAL have de viste mål og udseeende.

Loven siger at de skal være boltet fast til skærmene med mindst 3 styk 3/8'' UNF bolte.
Ærgerligt, men lov er lov.

C3

Tilbage til "Generelt forum"