USA tur, 14dags tid om 1mdr. eller so :-)

Alm. snak
Gæst

USA tur, 14dags tid om 1mdr. eller so :-)

Indlægaf Gæst » 3. jul 2006, 17:12

Hvis der nogen som har lyst til at rejse sammen en tur til LA 14dage, og er på jagt efter gode Vetter, så er jeg frisk med at dele rent a car /Motels / contanier etc. 

Jeg vil over at finde en C5 2000 cap.  har været i LA ca 14 gange over de sidste 15 år, så jeg kender stedet. Men ikke lige hvor man skulle finde nogen  Vetter endnu, men der jo mange steder Forhandler/Private...

Regner med at prøve at få 'prøve' plader på vetten man køber, få en lille uge rundt i Vette evt. i Las vegas, andet cool steder i Cali. Man kunne nok nå at se lidt... Som nok kunne blive en fed oplevelse i fed bil :-)  

Har muligevis en Ven der vil have en C3, men tror han ender med at købe en i Dk, så det er jo ikke sikker han vil med... 

(udmeldt) C3

Re: USA tur, 14dags tid om 1mdr. eller so :-)

Indlægaf (udmeldt) C3 » 3. jul 2006, 22:35

Er Pomona ( Fairplex ) med på programmet? Det næste er den 27 aug. ( Efter det i næste uge ).  

http://www.pomonaswapmeet.com/future.htm

Muligvis er der ingen C5'er men det er en stor oplevelse at tage derud.

C3

(udmeldt) C3

Re: USA tur, 14dags tid om 1mdr. eller so :-)

Indlægaf (udmeldt) C3 » 4. jul 2006, 14:10

Prøveplader i Californien?

Jeg købte selv en bil i CA sidste år. men talrige undersøgelser på forhånd viste at det var umuligt at indregistrere bilen som udlænding. Intet forsikringsselskab ville tegne forsikring.

Jeg undersøgte også prøveplader - men fandt ingen vej.

Er du sikker på at det kan lade sig gøre?

( Jeg endte med selv at bede sælgeren om at køre bilen til Paramaunt og aflevere til Schumacher dér ).

C3

Tilbage til "Generelt forum"