Piet, hvor er du....

Alm. snak
(udmeldt) C3

Re: Piet, hvor er du....

Indlægaf (udmeldt) C3 » 15. jan 2008, 23:16

Jeg tilslutter mig bestemt også ønsket om at få Piet tilbage.

Men til de der f.eks. kalder Piet den ENESTE hjælpsomme person på forum, så syntes jeg at I glemmer de mange andre, der gennem tiden HAR skrevet hjælpsomme indlæg og stadig gør det. Disse andre personer bliver nok ikke ikke ligefrem inspireret til at bruge tid på at besvare tekniske spørgsmål og lignende ovenpå sådanne udtalelser.

Mvh

C3

usa1#137-841

Indlægaf usa1#137-841 » 15. jan 2008, 23:54

Der er vist ingen tvivl om at David og mange andre medlemmer generøst har delt ud af deres viden om Corvetter, det håber jeg at de alle vil blive ved med.

Det er heldigvis en temmelig stor del af formålet med dette forum.

Kom nu på banen Piet, og gør en masse medlemmer glade.

Hilsen Flemming.

Kenneth Hansen

Indlægaf Kenneth Hansen » 16. jan 2008, 20:04

Hej Flemming ( og alle andre  )

Det er delvis min skyld at Piet ikke har tid til at lave noget her, da jeg har lænket ham i hans garage hvor min 72';er står i øjeblikket , da jeg i et angreb af Pietititis har købt en del bling bling som Piet har lovet at hjælpe mig med at finde til rette på de rigtige steder så jeg ikke får lavet noget l***, men mit motorrum og lidt andet skulle blive til et ';Saturday Night Piet Special'; , men i løbet af en måned eller der omkring så skulle min gamle bil være lavet, med en KÆMPE hjælp fra Piet og Dan  totalt fedt med medlemmer som dem som gider at hjælpe mig med at få vores bil til at blive pæn ..... men ... mand !! ...... jeg glæder mig 

Hilsen Kenneth

Tilbage til "Generelt forum"